تاریخ: ۲۳:۲۵ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
پیکر شهید مدافع امنیت مازندران در گلزار شهدای ساری آرام گرفت

پیکر شهید " مصطفی نوروزی " از شهدای مدافع امنیت صبح امروز شنبه با حضور مردم ولایت مدار مازندران پس از تشییع خودرویی در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اگرچه پیکر این شهید از سربازان امام زمام( عج ) از طریق خودرو از میدان امام خمینی ( ره ) تا میدان ساعت ، میدان شهدا و سپس در مزار ملامجدالدین تشییع شد، اما حضور آحاد مردم به ویژه خانواده‌ شهدا با در دست داشتن قاب عکس‌های فرزندان شهیدشان نیز در مراسم امروز چشم‌گیر بوده است.

مردم همراه با تشییع خودرویی این شهید شعار مرگ بر مزدور، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، الله‌اکبر، لااله‌الاالله، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده سر دادند.

همچنین تشییع کنندگان با قراردادن شاخه گل هایی بر روی خودرو حامل تابوت این شهید امنیت ساروی با خانواده آنها ابراز همدردی کردند.

پیکر مطهر شهید نوروزی روز گذشته پس از ورود به استان مازندران مورد استقبال مردم سوادکوه قرار گرفت و در شهرهای پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائمشهر به صورت خودرویی تشییع شد.

آئین وداع با پیکر شهید نوروزی نیز جمعه شب گذشته در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شده بود.

براساس اطلاعیه صادره از سوی روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان، سه تن از سربازان جان برکف و گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره ‌کل اطلاعات استان، در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ” مصطفی نوروزی ” یکی از این شهدا بوده است.

استان مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۲ هزار جانباز و مجروح و ۲هزار و ۸۰۰ آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرد.

مازندران همچنین در دفاع از حریم و حرمت اهل بیت (ع) نیز بیش از ۴۰ شهید هدیه داده است و در حال حاضر میزبان پیکر ۳۲۴ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است.

print

پاسخی بگذارید