تاریخ: ۱۰:۰۱ :: ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
تیم فوتبال ملوان با برتری برابر شهرداری آستارا پیروز دربی گیلان شد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز دوشنبه برابر شهرداری بندر آستارا در شهرآورد استانی لیگ دسته یک توانست با سه گل به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندر آستارا غروب دوشنبه در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد تا فاتح یکی از دربی های گیلان در این لیگ شود.

نیمه اول این دیدار با برتری تیم شهرداری بندر استارا آغاز و این تیم در دقایق اولیه صاحب چند ضربه کرنر شد اما در ادامه ، بازی به تعادل کشیده شد و حتی ملوانان در دقایق پایانی این نیمه نیز، تیم برتر میدان بودند و موفق به گلزنی نیز شدند.

در دقایق تلف شده نیمه اول ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به گل برتری دست یافت و روی یکی از حملات این تیم، امرسام نصیری بازیکن ملوان ضربه ای را به سمت دروازه تیم شهرداری بندر آستارا ارسال کرد که توپ به پس از برخورد با پای یکی از مدافعان شهرداری بندرآستارا، وارد دروازه این تیم شد تا ملوانان به گل اول خود دست یابند.

در نیمه دوم نیز، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کنترل بازی، همچنان تیم برتر میدان بود و موفق شد ۲ بار دیگر دروازه شهرداری بندر آستارا را باز کند که ابتدا امیرسام نصیری در دقیقه ۵۸ دومین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۷ هم حمید حیدری بازیکن تعویضی تیم ملوان ، سومین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

قضاوت این دیدار را ، محمدباقر پورباقر با کمک های سیدیعقوب حجتی و احمد کاظم لو برعهده داشتنند که در جریان این مسابقه ، عیسی پرتو بازیکن و مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و سعید دلاور از تیم شهرداری بندر آستارا کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب مبین عشایر ، وحید فارغ ، عیسی پرتو (دقیقه ۳۵ رسول ناصربخت)،  امیرسام نصیری ، سبحان پسندیده ، مهیار زحمتکش ، فربد بلوک باشی (دقیقه ۸۲ محسن انبساطی) ، میعاد یزدانی (دقیقه ۸۲ زکریا مرادی) ، سجاد بازگیر ، محسن علافی (دقیقه ۷۰ حمید حیدری)، سهیل فداکار (دقیقه ۸۳ ارسلان تفضلی) و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل تیم شهرداری بندر آستارا قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با ترکیب اشکان توانای ، سعید دلاور ، رضا فخری ، مهرگان گلبرگ (دقیقه ۶۸ فرشاد سالاروند)، جابر نصیری (دقیقه ۶۴ عارف اکبری)، محمدابراهم رضازاده ، آرمین منفرددوست (دقیقه ۴۶ سعید طالبی)، بهزاد سلطانی (دقیقه ۷۲ علیرضا سلیم پور)، جواد آقایی پور ، پژمان ثباتی ، محمد آزادطلب و با سرمربیگری نادر عزت اللهی رو در روی تیم ملوان قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با ۳۶ امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با ۳۵ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

print

پاسخی بگذارید