تاریخ: ۲۳:۱۵ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بودجه بندرانزلی امسال بالغ بر ۳۳ درصد افزایش یافت

فرماندار بندرانزلی از افزایش ۳۳.۵ درصدی بودجه این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی کل اعتبارات ابلاغی ۳۱ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان است.

به گزارش ایرنا، سید اسماعیل میرغضنفری روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرانزلی اظهار داشت:در بخش اعتبارات استانی رشد ۱۲.۵ درصدی و در بخش قانون اعتبارات متوازن از امکانات ۴۴.۵  درصد افزایش اعتبار داشتیم که در مجموع اعتبارات شهرستان ۳۳.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که این بودجه با توجه به نیازمندی های شهرستان بسیار قلیل است.
وی اولویت پرداخت اعتبارات را با پروژه های نیمه تمام ، آب شرب و آب کشاورزی اعلام و تصریح کرد : توجه به مقوله فرهنگ به صورت عام دیگر اولویت ما در اختصاص بودجه خواهد بود و امسال برای دستگاه های فرهنگی مانند انجمن سینما و تئاتر اعتبارات خوبی پیش بینی می شود.
وی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که سال گذشته توانستند حداکثر جذب و تخصیص بودجه را داشته باشند امسال برای آنها بودجه خوبی پیش بینی خواهد شد.
میرغضنفری اضافه کرد: این اعتبارات در مسیر تقسیمات قابلیت بازنگری و تجدید نظر است و ما موظفیم برای دستگاههای اجرایی مانند بنیاد مسکن و حمل و نقل و برخی دستگاه‌هایی که پروژه‌های نیمه تمام دارند بودجه تعریف کنیم .
وی از ادارات جهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب و راهداری و بنیاد مسکن خواست تنها به اعتبارات شهرستانی اکتفا نکرده و سعی کنند از منابع دیگر جذب اعتبار داشته باشند.
فرماندار بندرانزلی خاطر نشان ساخت: مدیران برای جلوگیری از برگشت و کاهش بودجه شهرستان از ادارات کل ادامه کار را پیگیری کنند .
شهرستان بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان ۱۴۴ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از مبادی مهم بندری و گمرکی و از کانون های گردشگری شمال کشور محسوب می شود.

print

پاسخی بگذارید