تاریخ: ۲۲:۵۷ :: ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
تغییر ترکیب منتخبان شوراهای ۳ شهر در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، گفت: تاکنون تغییرات در مورد منتخبان ۲ شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد شورای شهر امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

حسین حسن‌نژاد در ارتباط با تغییر ترکیب اعضای شورای سه شهر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: اواخر تیرماه سال جاری و پس از تأیید انتخابات شوراهای شهر کشور، صلاحیت تعدادی از اعضای منتخب شهرهای مازندران تأیید نشد که به همین دلیل برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله صورت نگرفته بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، افزود:  تاکنون تغییرات در مورد منتخبان دو شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

به گزارش فارس، اسامی تعدادی از اعضای شورای شهر شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل در لیست عدم تأیید صلاحیت قرار داشتند که شوراهای کلاردشت و چالوس با تغییر ترکیب تحلیف شدند و شورای امامزاده‌ عبدالله هنوز قطعی نشده اما مراسم تحلیف شورای شهر ساری با همان اعضای منتخب برگزار شده است.

print

پاسخی بگذارید