تاریخ: ۲۱:۰۹ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
سپیدرود گام نخست را در لیگ دسته دوم محکم برداشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت در آغاز رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، برابر تیم شهرادری ماهشهر به پیروزی رسید تا گام اول را محکم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر عصر یکشنبه در هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سپیدرود با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

نیمه اول این مسباقه با برتری سپیدرود همراه بود و بازیکنان این تیم از همان ابتدا میل به تهاجم و گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه دهم ، آرمان مردانی بازیکن این تیم توانست گل اول سپیدرود را به ثمر برساند تا سرخپوشان رشتی با پیروزی نیمه اول را به رختکن بروند.

در نیمه دوم هر ۲ تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه ۵۵ از یک فرصت خود نهایت استفاده را برد و هنگامی که بازیکنان سپیدرود اعتقاد به آفساید داشتند، سجاد قنواتی بازیکن ماهشهر، گل مساوی را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، سپیدرود سراپا هجومی شد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۹۰ ، معین تقوی بازیکن سپیدرود موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سپیدرودی‌ها خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را ، فرهاد قاسمی با کمک‌های محمد حیدری و داود مرجلو برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمد بختیاری از شهرداری ماهشهر، سیدحسین حق شناس و امیر قلم آرا از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

سپیدرود رشت با ترکیب مصطفی زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، سیدحسین حق شناس (دقیقه ۸۰ علی بیجاری)، رضا عاشوری (دقیقه ۶۲ سهیل ربیع زاده)، حسین آفرین زاد (دقیقه ۶۵ آرین نصیری نژاد)، پویا عزیزپور، علیرضا ربیع زاد (دقیقه ۸۰ امیرحسین صالحی)، امیر قلم آرا، آرمان مردانی و با سرمربیگری حسن اشجاری مقابل شهرداری ماهشهر قرار گرفت.

همچنین تیم فتبوال شهرداری ماهشهر با ترکیب آرمین بهرامی، خیرالله ویسی آرا، میثم پورفرضی، روح الله شعبانی، محمد باشی، رضا آنتیک، احمد فدعمی (دقیقه ۷۵ امین عسگری)، سجاد قنواتی، محمد بختیاری ( دقیقه ۴۶ حسین قره‌داغی)، رسول سعدیان (دقیقه ۸۳ مرتضی عبدی)، سجاد ریحانی (دقیقه ۹۰ مجتبی جادری) و با سرمربیگری حسن شیرعلی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه چوکا تالش در گروه الف رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیرو زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که در نهایت، تیمهای برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

سپیدرودی ها در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی، ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول را از دست دادند.

print

پاسخی بگذارید