تاریخ: ۱۷:۳۰ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
والیبال ایران قهرمان آسیا شد

ملی‌پوشان والیبال ایران با شکست دوباره کره‌جنوبی در فینالِ بازی‌های آسیایی دومین طلای خود در این بازی‌ها را کسب کردند. این بیستمین مدال طلای کاروان ورزش ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه در سومین حضور متوالی خود در فینال بازی‌های آسیایی مقابل کره جنوبی صف آرایی کرد و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر پیروز و دومین طلای خود در تاریخ بازی‌های آسیایی را کسب کند.

ملی پوشان در مرحله گروهی بازی‌ها با غلبه بر تیم‌های پاکستان و مغولستان راهی دور بعد و با شکست تیم چین راهی نیمه نهایی شدند، شاگردان ایگور در نیمه نهایی قطر را شکست دادند تا حریف کره جنوبی در فینال شوند.

ملی پوشان بدون از دست دادن حتی یک ست راهی فینال شده بودند و در فینال نیز ستی را از دست ندادند تا تیم ملی والیبال ایران مقتدرانه قهرمان هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی شود.

* نتایج ست شماری:

ست نخست: ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران

ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

ست سوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی با شکست کره جنوبی در خانه موفق به کسبِ نخستین طلای تاریخ والیبال ایران در این بازی‌ها شد و این بار شاگردان ایگور کولاکوویچ موفق شدند یک بار دیگر با شکست کره دومین طلای والبیال در تاریخ بازی‌های آسیایی را کسب کنند. تا آخرین طلای کاروان ایران به شاگردان ایگور برسد./مهر

print

پاسخی بگذارید