تاریخ: ۱۴:۲۸ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۰

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در این باره گفت: چهارمین نمایشگاه زنان، اشتغال و سلامت در 22 غرفه در فضایی به مساحت حدود یک هزار متر مربع دایر شده است.

به گزارش اقتصاد شمال از مشهد چهارمین نمایشگاه و جشنواره زنان، اشتغال و سلامت در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه با حضور مسوولان استانی مدیرکل انتقال خون استان .مدیران اموز زنان و خانواده استانداری .هلال احمر و مشاور یکتا نوین تمبر ایران در مشهد طی آیینی گشایش یافت.
رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه در 22 غرفه در فضایی به مساحت حدود یک هزار متر مربع دایر شده است.
آرزو حیدریان هدف از برپایی این نمایشگاه را افزایش نشاط اجتماعی و دستیابی به بازارهای فروش برای بانوان کارآفرین استان خراسان رضوی عنوان کرد.
وی افزود: در این نمایشگاه زنان سرپرست خانوار از شهرستان های مختلف استان خراسان رضوی توانمندیها و محصولات خود نظیر صنایع دستی و غذاهای محلی را ارائه می کنند.
وی اظهار داشت: 15 درصد از سود فروش محصولات این نمایشگاه به نفع کودکان بیمار شهرستان های استان اختصاص می یابد.
گفتنی است این نمایشگاه با همکاری شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت  خراسان رضوی و کمیسیون های اشتغال و سلامت مجمع مشورتی زنان استان تا 13 بهمن ماه در مشهد دایر است.
شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از یک هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است.

print

پاسخی بگذارید