تاریخ: ۲۱:۵۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی پروژه ورزشی گیلان

۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی طرح عمرانی ورزشی اختصاص یافت.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی ورزشگاه های رشت و بندرانزلی و تکمیل چند طرح عمرانی بزرگ ورزشی استان اختصاص یافت.

مریم بخشی  اظهار داشت: با توجه به سفر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس جمهوری به گیلان، از سوی وزیر ورزش عنوان شد ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و بازسازی ورزشگاه های تختی بندرانزلی ، شهید عضدی و سردار جنگل رشت و تکمیل پیست بین المللی دوچرخه سواری رشت ، مجموعه ورزشی سه هزار نفره تختی لاهیجان و استخر کوثر رشت اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: امیدواریم که به زودی این مقدار اعتبار برای پروژه های درنظر گرفته شده تخصیص یابد تا این اماکن ورزشی مهم و نیمه تمام به زودی تکمیل و راه اندازی شود تا ورزشکاران و تیم های ورزشی گیلان بتوانند استفاده کنند.
وی بیان کرد: همچنین با سفر وزیر ورزش وجوانان به استان گیلان، دو استخر شنای بانوان در شهرستان های ماسال و سیاهکل به بهره برداری رسید و سعی ما این است که اماکن ورزشی مختص بانوان را افزایش دهیم .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به نقش ورزش در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: ورزش به لحاظ فراوانی و تنوع برخورداری از سلایق ،جنس و سن آحاد جامعه ، به واقع مقوله ای فراگیر در حوزه های فنی ،فرهنگی و اجتماعی است .
بخشی اضافه کرد: هم اینک ۵۲ فدراسیون و هزاران هیات ورزشی در سراسر کشور فعالیت دارند که مقوله ورزش به اندازه ای با اقبال مردمی مواجه شده که توانایی تقویت و توسعه کارآمدی در همه بخش های اقتصادی، صنایعی چون گردشگری، تولید وسایل ورزشی ، برندسازی و حمایت از شرکت ها و موسسات را در معرفی و فروش کالاها داشته و در همین راستا نیز به وظیفه ذاتی خود که تامین سلامت جسمی و روانی همه افراد جامعه است، به خوبی عمل می کند .
رئیس جمهوری و هیات دولت، چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته مهمان گیلانی ها بودند و اعضای هیات دولت برای افتتاح طرح های مختلف به شهرستان های این استان سفر کردند.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید