اعتبار 100 میلیون تومانی برای ساخت پل در عباس آباد

فرماندار عباس آباد گفت که دولت برای تکمیل پل سردار شهید تهرانی مقدم واقع در روستای 'پسنده علیا ' از توابع بخش مرکزی این شهرستان حدود یک میلیارد و 250 میلیون ریال اختصاص داد.

به گزارش اقتصاد شمال  ،جواد اصلانی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود: عملیات اجرایی این طرح ملی سال 91 آغاز شد ولی به علت محدودیت های اعتباری سال ها دچار وقفه شد و مشکلات فراوانی برای آمد و شد روستائیان ایجاد کرد.
ساخت این پل با پیش بینی اعتباری حدود 15 میلیارد ریال در خرداد ماه سال 91 آغاز و بنا بود مدت یک سال به بهره برداری برسد.
وی گفت: وقفه در اجرای کامل این پل با نگرانی روستائیان این منطقه همراه بوده چرا که با بهره برداری از آن مسیر آمد و شد روستائیان از حدود 6کیلومتر به حدود 100 متر کاهش می یابد.
فرماندار عباس آباد افزود: نکته مهم تر آن که ساخت این پل می تواند به عنوان یک مسیر جایگزین در زمان وقوع بحران در مسیر اصلی غرب به شرق یا برعکس مورد استفاده قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد که این پل دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
فرماندار عباس آباد همچنین با اشاره به خرابی و دست اندازهای بسیار زیاد مسیر ارتباطی عباس آباد – نشتارود گفت: بتازگی در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی این موضوع مطرح شد وی به مسئولان شرکت توسعه زیرساخت ها و حمل و نقل و نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ابلاغ کرد تا نسبت به روکش آسفالت و ترمیم دست اندازهای آن اقدام کنند.
اصلانی افزود: این مسیر حدود 12.5 کیلومتر است ضمن آن که در طول این مسیر تعدادی پل نیز وجود دارد که متاسفانه از سال ها پیش تاکنون علت غیرایمن بودن جاده باعث تلفات شد.

منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید