تاریخ: ۲۳:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۴

بورس تهران با صدور اطلاعیه‌ای شرایط ورود سفارش خرید سهام بانک انصار به عنوان یکی از بانک‌های ادغامی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادشمال ،معاون بازار بورس تهران اعلام کرد بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوا) در خصوص چارچوب ادغام بانکها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، شرایط ورود سفارش بانک انصار به شرح ذیل است.

  1. مقتضی است سهامداران تمامی اطلاعات و شرایط منتشره در سایت کدال را در تصمیم گیری های خود مدنظر قراردهند.
  2. مقتضی است آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود در این مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضو بورس اوراق بهادار تهران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه تقاضای فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام نمایند.
  3. شرایط ارائه تقاضا های فروش به صورت زیر است:
  • دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از ۴ خردا ماه ۹۸ الی ۲۲ خرداد ماه ۹۸ بوده لکن زمان بازگشایی نماد معاملاتی جهت ورود سفارش در سامانه معاملاتی براساس پیام ناظر بازار اعلام می شود.
  • نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد.
  • قیمت تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی وابسته و غیر وابسته به نیروهای مسلح به قیمت هر سهم مبلغ ۲۰۸۶ ریال می باشد.
  • دوره زمانی ورود سفارش های فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۳۰ : ۸ الی ۰۰ : ۱۳ در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان پذیر است.
  • انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال«به استثنای کارمزد شرکت های کارگزاری» است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحد های ادغام شونده پرداخت می شود.
  • دوره زمانی ورود سفارش های فروش برای سهامداران حقوقی وابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۳۰ : ۱۳ الی ۵۰ : ۱۳ امکان پذیر است.

اطلاعیه بورس تهران درباره خرید سهام بانک انصار

print

پاسخی بگذارید