تاریخ: ۱۰:۰۹ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
بازگشایی نماد معاملاتی بانک دی در بازار سهام

نماد معاملاتی بانک دی «دی» با صدور اطلاعیه مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس بازگشایی شد.

مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد:‌ نماد معاملاتی شرکت بانک دی «دی۱» پس از رفع تعلیق و برگزاری مجمع سال مالی ۹۵ و ارائه اطلاعات، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت، امروز دوشنبه ۱۱ تیر ماه ۹۷ آماده انجام معامله است.

بر اساس این گزارش و بر مبنای اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال باتوجه به این که توقف نماد معاملاتی شرکت بانک دی «دی۱» قبل از تاریخ لازم الاجرا شدن اصلاحات دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس صورت پذیرفته است؛ لذا بازگشایی نماد تابع مقررات اصلاحیه اخیر نیست.

لازم به ذکر است، محدودیت حجمی «حداکثر تعداد اوراق بهادار درهر سفارش» ۱۰۰.۰۰۰ سهم اعلام شده است. همچنین سهامداران این شرکت می توانند در خصوص ارائه مهلت به بانک دی جهت خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، به وب سایت رسمی فرابورس به نشانی www.ifb.ir را مراجعه کنند.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک دی که با نماد « دی» در بازار دوم فرابورس فعال است در حالت مجاز قرار دارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۰.۱۵) مرتبه و «EPS»   آن نیز به میزان منفی (۴۶۵۳) ریال در صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس این  گزارش ، ۵ سهامدار عمده بانک دی، شامل « شرکت آتیه سازان دی با ۴.۴۰۰ درصد، سرمایه گذاری پاک اندیشان امین با ۳.۶۰۰ درصد، کشتیرانی جنوب خط ایران با ۳ درصد، سازمان اقتصادی کوثر با ۲.۷۰۰ درصد و گروه صنعتی نورد نوشهر با ۲ درصد» است.

print

پاسخی بگذارید