وام بلاعوض و 5 ساله برای زلزله‌زدگان
تاریخ: ۷:۱۶ :: ۱۳۹۶/۰۸/۲۳

پرداخت وام بلاعوض و وام 10 میلیون تومانی 5 ساله از جمله تسهیلاتی است که شبکه بانکی کشور برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور در نظر گرفته است.

وام بلاعوض برای زلزله‌زدگان

حسن روحانی رئیس‌جمهوری در سفر به کرمانشاه اعلام کرد که دولت کمک بلاعوض و وام را در اختیار زلزله‌زدگان قرار خواهد داد تا نسبت به بازسازی خانه‌های مسکونی خود اقدام کنند. روحانی قول مساعد داد تا اقدامات لازم در خصوص پرداخت وام بلاعوض در حداقل زمان ممکن انجام‌شده و مردم آسیب‌دیده از زلزله بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اطمینان بانک تجارت به مشتریان زلزله‌زده

طبق اعلام بانک تجارت اطلاعات حساب و اسناد مشتریان شعب سر پل ذهاب و قصر شیرین که در زلزله اخیر دچار خسارت شده است در محلی امن نگهداری می‌شود و مشتریان نگرانی و دغدغه بابت حساب‌های خود نداشته باشند. تا زمان بازسازی شعب آسیب‌دیده، مشتریان این بانک‌ها می‌توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت در شهرها و استان‌های هم‌جوار بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای هرگونه عملیات بانکی را انجام دهند.

تسهیلات 10 میلیون تومانی بانک سپه به زلزله‌زدگان

طبق اعلام مدیرعامل بانک سپه، این بانک بودجه 100 میلیارد تومانی را برای پرداخت تسهیلات به خانواده‌های آسیب‌دیده از زلزله استان‌های غربی کشور تخصیص داده است. تسهیلات مربوط به زلزله‌زدگان با هماهنگی استانداری و برای هر واحد مسکونی تا سقف 10 میلیون تومان و با بازپرداخت 5 ساله و تنها با یک ضامن پرداخت خواهد شد.

اعزام بانک‌های سیار بانک ملی و بانک صادرات به مناطق زلزله‌زده

با توجه به آسیب‌دیدگی شعب بانک‌ها در برخی شهرهای استان کرمانشاه و همچنین قطعی برق در برخی مناطق، کامیون‌های سیار بانک‌های ملی و صادرات ایران برای خدمت‌رسانی به مردم شهرستان سرپل ذهاب در این منطقه مستقرشده‌اند. همچنین با توجه به شرایط خانواده‌های زلزله‌زده، پول نقد کافی در اختیار شعب بانک‌ها قرارگرفته و هیچ‌گونه مشکلی درزمینهٔ تأمین نقدینگی وجود ندارد.

کمک نقدی به زلزله‌زدگان

*شماره‌حساب 99999 هلال‌احمر نزد بانک ملی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مردم حادثه‌دیده کرمانشاه در نظر گرفته‌شده است.

* امکان واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت 5859837000088225 به نام جمعیت هلال‌احمر از طریق خدمات الکترونیک بانک تجارت همچون دستگاه‌های خودپرداز، موبایل بانک، تلفن‌بانک و اینترنت بانک امکان‌پذیر است.

* ستاد مردمی کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور بانک سپه شماره کارت عابر بانک 5892101213800887 را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی اعلام کرد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید