تاریخ: ۲۲:۳۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۲

بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز پنجشنبه دوم اسفند 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ،مدیرعامل مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی کاسپین گفت: این مجتمع ورزشی در پنج طبقه به مساحت 8 هزار مترمربع با اعتباری حدود 70 میلیارد ریال ساخته شد.
ناصر بهزادپور روز پنجشنبه در آیین افتتاح این مجتمع ورزشی که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ساری برگزار شد،افزود: این مجتمع ورزشی شامل 2 استخر مجزا برای بانوان و آقایان، 2 باشگاه بدنسازی و 12 سالن بولینگ، سالن آموزشی و تمرینی برای ورزشکاران است.
وی احداث سالن رستوران، فست فود و شهر بازی برای کودکان را از دیگر داشته های این مجتمع ورزشی اعلام کرده که نخستین بار در بین استان های شمالی کشور در مازندران احداث شده است.
به گفته وی در مجموع با راه اندازی این مجتمع برای حدود 200 نفر از جوانان ایجاد اشتغال شده است.
همچنین با حضور ورزش و جوانان خانه وزنه برداری و سالن سرپوشیده تنیس شهر ساری نیز با اعتبار 170 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پنجشنبه برای افتتاح سالن ورزشی پایین بازار آمل، خانه وزنه برداری و زمین سرپوشیده تنیس ساری، مجتمع ورزشی کاسپین و بازدید از پروژه نیمه کاره ماهفروجک ساری و سالن شهید متقی این شهر به مازندران سفر کرد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید