تاریخ: ۱۹:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
بودجه ۳۰۰ میلیارد ریالی شهرداری علی‌آبادکتول تصویب شد

شهردار علی‌آبادکتول گفت: بودجه امسال این نهاد با رشد ۵۷ درصدی نسبت به سال گذشته با رقم ۳۰۰ میلیارد ریال توسط شورای شهر به تصویب رسید.

ابوذر اسفندیاری‌پور روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۴ درصد بودجه ۱۹۰ میلیارد ریالی پارسال شهرداری علی آبادکتول برای اجرای طرح‌های عمرانی و مابقی صرف هزینه های جاری شد که سهم بخش عمرانی در بودجه امسال به ۴۵ درصد رسید.

وی بیان کرد: علاوه بر تحقق کامل بودجه پارسال شهرداری علی آبادکتول، ۷۷ میلیارد ریال دیگر نیز از طریق منابع جدید درآمدی وارد خزانه شد که تلاش می کنیم روند درآمدزایی برای اجرا و تکمیل طرح های مرتبط با مدیریت شهری در سال جدید هم ادامه یابد.

اسفندیاری به برنامه های سال جاری این نهاد اشاره کرد و گفت: بهسازی معابر و ایجاد روکش آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، احداث ۲ دهنه پل با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی، تکمیل پروژه روشنایی خیابان ها، احداث بلوار در برخی معابر، تکمیل شبکه جمع آوری آبهای سطحی، تکمیل دیواره سنگی رودخانه کبودوال و بهره برداری از جاده سلامت از جمله برنامه‌های امسال شهرداری علی آبادکتول است.

وی با اشاره به منابع درآمدی شهرداری علی آبادکتول افزود: کمک های دولتی، اخذ جریمه از محل ماده ۱۰۰، دریافت عوارض و صدور پروانه ساختمان، وصول مطالبات و فروش املاک، مهمترین منابع درآمدی این نهاد در سال ۹۹ است.

وی به تلاش های شهرداری علی آبادکتول برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱.۵ میلیارد ریال از منابع این نهاد برای تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و سبد معیشتی خانوارهای کم بضاعت در مناطق حاشیه ای شهر، خرید محلول ضدعفونی کننده برای گندزدایی و کمک به طرح فاصله گذاری اجتماعی هزینه شد.

علی آبادکتول در ۴۰ کیلومتری شرق گرگان قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید