حسینی سخنگوی شورای اسلامی بهشهر :
تاریخ: ۲:۲۶ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۲

سخنگوی شورای اسلامی بهشهر گفت:جشنواره میانکاله امسال همزمان با 27 دی ماه برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد شمال ،اعظم السادات حسینی عضو و سخنگوی شورای اسلامی بهشهر که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به در پیش بودن روز میانکاله از برگزاری جشنواره ای به همین نام خبر دادو گفت: همچون سال های گذشته برای گرامیداشت روز میانکاله و بیان اهمیت این زیست بوم با ارزش جشنواره ای بدین نام برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره امسال برخلاف سال های گذشته به مدت چند روز برپا خواهد بود.

حسینی یادآور شد: برپا بودن سایت پرنده نگری، نمایش گونه های بومی حیوانات ،برپایی غرفه های مختلف محصولات بومی و صنایع دستی در فضایی نمایشگاهی از جمله برنامه های این جشنواره است.

نایب رئیس شورای  اسلامی شهرستان از تشکیل  چهار کمیته در این باره خبر دادو اظهار داشت: کمیته هایی با عناوین فرهنگی،طبیعت و گردشگری،پشتیبانی و رسانه کار تدارک و معرفی این جشنواره را برعهده خواهند داشت.

حسینی به برخی عملکردهای دوره پنجم شورای اسلامی اشاره کردو افزود:اعضای شورای شهر اولویت خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد .

سخنگوی شورای شهر بهشهر توجه به صنعت گردشگری و جذب سرمایه در این باره را مورد تاکید قرار دادو عنوان کرد: طرح گردشگری سنگ نو، پیگیری ادامه طرح سالارتپه،طرح آزاد سازی صفی آباد و اهمیت  به فضای سبز شهری از جمله طرح های گردشگری این دوره از شورا است.

وی شفاف سازی میزان درآمد و بدهی شهرداری بهشهر و تعامل بیشتر شهردار این شهر با شورا را خواستار شدو تصریح کرد: شورا ناظر بر رفتار شهرداری خواهد بود و به دقت بر عملکرد این نهاد برای پیگیری حق مردم نظارت خواهد کرد.

وی از تشکیل کمیته های پنج گانه در شورای شهر بهشهر خبردادو رسیدگی به پرونده های زمین مانده را یکی از کارکردهای این کمیسیون ها عنوان کردو گفت: تعداد زیادی از پرونده ها در کمیسیون حقوقی بررسی و به نتیجه رسیده است .

نایب رئیس شورای شهرستان  بهشهر اولویت بندی  منابع شهرداری را برای انجام پروژ ها خواستار شدوبه  انجام برخی از پروژه های عمرانی در آینده اشاره کردو افزود:با تامین بودجه مورد نیاز انجام آسفالت خیابان شهید مدنی، زیباسازی میدان دانشجو و میدان دریا به عنوان نمادی از وجود بندرامیرآباد در بهشهر از جمله برنامه های عمرانی آینده خواهند بود.

وی در خاتمه سخنانش حفظ منافع عمومی و رعایت حقوق بیت المال را از جمله موارد پر اهمیت دانست و خاطر نشان کرد:تمامی اعضای شورا و کارکنان شهرداری باید اصل رعایت حقوق مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند .

 

print

پاسخی بگذارید