گروه: فرهنگی
تاریخ: ۳:۳۹ :: ۱۳۹۶/۰۸/۱۵

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گلوگاه در روز مازندران و با حضور اعضا برگزار شد.

بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه با بیان اهمیت نامگذاری روزی به نام مازندران این روز را یادآوری هویت دیار علویان نامیدو بیان داشت: جلسه شورای فرهنگ عمومی برای اخذ تصمیات مهم برای مهندسی فرهنگی شهرستان برگزار می شود که امیدواریم این تصمیمات نقش مهمی در فرهنگ سازی بهتر در شهرستان داشته باشد.
در ادامه حجت الاسلام میر احمدی ظرفیت فرهنگ را در جامعه مهم ارزیابی کردو افزود:بهره برداری ما از جلسات فرهنگی همچون شورای فرهنگ عمومی باید بیشتر باشد و مصوبات قابلیت اجرایی پیدا کنند .
ابراهیم میر احمدی رئیس شورای فرهنگ عمومی گلوگاه با اشاره به ایام اسارت اهل بیت امام حسین (ع) و فرا رسیدن اربعین حسینی تاکید کرد: اهل بیت منظر فرهنگ هستند و علمای ما ستارگان تاریخ بودند که در نوع خود نظیری نداشتند و فرهنگ ساز بودند .
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نیز از آموزگاران تاریخ بود و با سبک زندگی اش تاریخ را ورق زد و به ما نشان داد که سیاستمدار هم می تواند ساده زندگی کند .
حجت الاسلام میر احمدی تصریح کرد: امام خمینی (ره) تاریخ ساز بود و دری را در تاریخ برایمان باز کرد که به سوی امام حسین (ع) باز می شد.
وی به فرهنگ غنی کشور اشاره کردو یادآور شد: اگر بتوانیم این فرهنگ غنی را با نهادینه کردن رفتارهای درست خراب نکرده و آسیب نزنیم مهمترین قدم را برداشتیم .
رئیس شورای فرهنگ عمومی گلوگاه در خاتمه خاطر نشان کرد: مردم نگاهشان به رفتار مسئولان است اگر مسئولان ،دانشمندان و فرهیختگان جامعه در مسیر درست قرار بگیرند مردم هم روی ریل این قطار قرار می گیرند و جامعه به سوی تعالی پیش می رود .
یاد آور می شود در خاتمه این جلسه به موضوعات اقتصاد مقاومتی و حقوق شهروندی پرداخته شد و مشکلات دانشگاه توحید شهرستان گلوگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

print

پاسخی بگذارید