تاریخ: ۱۱:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
حرف و حدیث های رفتن یا نرفتن استاندار مازندران

در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،به نقل از باشگاه خبرنگاران ،یک روز بعد از اینکه محسن منصوری استاندار تهران به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور معرفی شد زمزمه‌هایی در مازندران شنیده شد که سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران قرار است به سمت استاندار تهران منصوب شود.

استاندار مازندران در  پاسخ به این شنیده ها و در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های استان گفته بود:از ابتدای ورودم به مازندران به مردم قول دادم تا کار‌های زیر بنایی که در استان شروع کردیم را به نتیجه برسانیم و بنا به قولی که به مردم دادم، سعی من ماندن در مازندران است.

او افزود: من به عنوان کارمند دولت تعهدی دارم، اما مردم مطمئن باشند تا جاییکه دست من باشد در مازندران می‌مانم.

حالا مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: این امور در حوزه ریاست جمهوری و وزارت کشور است اما من نیز این شایعه را شنیدم.

او افزود: تاکنون هیچ مقام رسمی در هیچ جایگاهی در کشور با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی صحبتی در این خصوص نداشته است و اگر هم این تصمیم گرفته شود تصمیم دولت و قوه مجریه است و قوه مقنننه حق دخالت در این کار را ندارد و پیگیری هم نخواهد کرد.

سعادتی ادامه داد: اما تا جایی که بنده خبر دارم این موضوع شایعه است.

print

پاسخی بگذارید