تاریخ: ۳:۴۹ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

در روز‌های اخیر از ترانه‌ای که «ماهور قوچان‌نژاد» اجرا کرده، رونمایی شده و این آهنگ ٣ دقیقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در دسترس عموم قرار گرفته است. ماهور، نوه عموی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم‌ملی به حساب می‌آید که ترانه‌اش کاملا حال‌وهوای متفاوتی با سرودی که توسط سالار عقیلی برای جام‌جهانی اجرا شده بود، دارد.

سرویس فرهنگی اقتصاد شمال ،درحالی‌که قرار بود در مراسم بدرقه ملی‌پوشان از سرود رسمی تیم‌ملی برای جام‌ملت‌ها رونمایی شود، با توجه به لغو این مراسم فدراسیون مجبور شد به صورت غیررسمی این ترانه را منتشر کند.
 البته گویا طی روز‌های آینده یک مراسم رسمی هم به‌عنوان بدرقه برگزار می‌شود که البته ملی‌پوشان در آن حضور ندارند! با این حال، ترانه رسمی تیم‌ملی برای حضور در جام‌ملت‌های آسیا توسط یک خواننده نه‌چندان نام‌آشنا اجرا شده؛ با این‌که پیش از این نام‌های بزرگتری برای اجرای این آهنگ به گوش می‌رسید.
در آن مقطع گفته می‌شد فدراسیون برای ساخت این ترانه بودجه کافی ندارد و حتی لنگ صد‌میلیون پول است! شاید همین اتفاقات باعث شد تا درنهایت فدراسیون تصمیم بگیرد سرود رسمی تیم‌ملی را یکی از اقوام مهاجم سابق تیم‌ملی اجرا کند. در روز‌های اخیر از ترانه‌ای که «ماهور قوچان‌نژاد» اجرا کرده، رونمایی شده و این آهنگ ٣ دقیقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در دسترس عموم قرار گرفته است. ماهور، نوه عموی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم‌ملی به حساب می‌آید که ترانه‌اش کاملا حال‌وهوای متفاوتی با سرودی که توسط سالار عقیلی برای جام‌جهانی اجرا شده بود، دارد.
به نظر می‌رسد این ترانه که برای جام‌ملت‌های آسیا آماده شده، با وجود ناشناخته‌بودن خواننده‌اش بیشتر مورد استقبال مردم قرار بگیرد، چون ریتم تندتری داشته و حال‌وهوای فوتبالی‌تری دارد. ترانه این آهنگ را که «قهرمان» نام‌گذاری شده، افشین مقدم سروده و بابک زرین آهنگساز آن بوده است. ماهور قوچان‌نژاد که نامش با این آهنگ سر زبان‌ها افتاده، سال‌ها در نروژ زندگی کرده و در اپرای انگلیس و آمریکا حضور داشته است. باید دید مردم چه واکنشی طی روز‌های آینده به ترانه رسمی تیم‌ملی خواهند داشت.
منبع:شهروند
print

پاسخی بگذارید