تاریخ: ۲۳:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
درخشش در رقابت های مجازی

ورزشکاران گیلانی در اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ واکوی مجازی قهرمانی کشور با کسب چهار مقام درخشیدند.

مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکوی گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : در این دوره از رقابت ها که با حضور یکصد ورزشکار از ۱۲ استان به صورت مجازی برگزار شد، ورزشکاران گیلانی دو مقام قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی کسب کردند.

عباس گیاهی افزود: در پایان این رقابت ها در بخش مردان،  محمد باقری ورزشکار گیلانی موفق به کسب عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ واکوی مجازی کشور شد.

وی که یکی از قضاوت کنندگان این دوره از رقابتها بود، ادامه داد: همچنین در بخش بانوان، ستاره یادگاری دیگر ورزشکار ما مقام نخست و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، سمیه پژوهان و سونیا رحیمی هم به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

وی بیان کرد: این رقابتها به صورت مجازی و با هدف پویش در خانه بمانیم و به دنبال حفظ روحیه مردم به خصوص ورزشکاران این رشته برگزار شد و استقبال خوبی از این دوره انجام شد و یکصد ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور یافتند.

مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکوی گیلان اضافه کرد: این رقابت ها در چهار استایل موزیکال فرم،  سافت استایل، هارد استایل با سلاح و بدون سلاح  و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان ‌تدارک دیده شده بود.

print

پاسخی بگذارید