تاریخ: ۲۳:۵۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۳

بالاترین میزان تخلیه و بارگیری کالا در تاریخ بندرامیرآباد به ثبت رسید.

به گزارش اقتصاد شمال مدیربنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در مصاحبه اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی بندرامیرآباد با اعلام این خبر گفت میزان تخلیه و بارگیری کالا از آغاز سال ۹۷ تا کنون به رقم بی سابقه ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۸۶۲ تن رسیده که در مقایسه با ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تن در سنوات گذشته رکورد بی سابقه ای را نشان  می دهد.
مهندس سیاوش رضوانی همچنین افزود :در سال جاری تاکنون ، تعداد شناورهای ورودی به بندرامیرآباد ۸۷۴ فروند می باشد که رکوردی دیگر در حوزه بندری و دریایی رقم خورده است.
به فاصله یک ماه ، رکوردی دیگر در بندرامیرآباد شکسته شد
مدیر بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر  همچنین از ثبت بالاترین میزان تخلیه و بارگیری کالا در بهمن سال جاری خبر داد و اظهار داشت : بر این اساس ، رکورد  ۳۹۱ هزار تن به ثبت رسیده  در دی ماه سال ۹۷ ، به میزان  بیش از ۱۳ هزار تن افزایش پیدا کرده است.
مهندس سیاوش رضوانی در پایان با تاکید بر اینکه تدابیر و برنامه ریزی ها در بندرامیرآباد جهت بی اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان تدوین می شود تصریح کرد : با وجود این تحریم ها در اراده مجموعه مدیریت و کارکنان این بندر ،  در پیشبرد اهداف اقتصادی منطقه خللی وارد نخواهد شد و با سر لوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی ، با عزمی راسخ جهت اعتلای ایران اسلامی گام بر خواهیم داشت.

شکستن رکورد تخلیه و بارگیری

 

print

پاسخی بگذارید