تاریخ: ۶:۱۳ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
رشد ۵۱ درصدی تعداد کل تراکنش های بانک قرض الحسنه مهر ایران

تعداد کل تراکنش های بانک در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه ۵۱ درصد افزایش داشته است.

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ماهانه بانک مرکزی آمارهایی در خصوص عملکرد حوزه پرداخت الکترونیک کشور منتشر می کند که گزارش تیرماه در خصوص عملکرد سوییچ بانک های کشور در مرکز شتاب، افزایش ۵۱ درصدی تراکنش های بانک قرض الحسنه مهر ایران را نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ نشان می دهد.

بر این اساس، تعداد کل تراکنش های بانک در تیر ماه سال گذشته در حدود ۲۴ میلیون بوده که این رقم در سال جاری به حدود ۳۶ میلیون رسیده است.

نمودار روند صعودی تعداد تراکنش های سوییچ بانک

بیشترین رشد در بین بانک های همتراز

این گزارش حاکی از آن است که این افزایش نسبت به درصد رشد تراکنش های بانک های همتراز از بالاترین میزان افزایش به میزان ۵۱.۱ درصد برخوردار بوده است.

افزایش۱، ۵۵۷، ۱۴۰ فقره ای کارت های صادره بانک از تیر ماه سال ۹۶ تا انتهای تیر ۹۷ وافزایش ۱۶۰ دستگاه های خودپرداز نقدی و غیر نقدی از جمله عوامل موثر در افزایش رشد تراکنش های بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده که این مهم به منظور تسهیل هرچه بیشتر دسترسی مشتریان به خدمات بانک صورت پذیرفته است.

درصد افزایش تعداد کارت های صادره(نقدی+هدیه)

افزایش تعداد دستگاه خودپرداز

۳۳ درصد

۱۶۰ دستگاه

(از تیر ماه ۹۶ تا تیر ماه ۹۷)

۱۲۹ میلیون تراکنش در ۴ ماه نخست سال ۱۳۹۷

با آنالیز داده ها و بررسی عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۴ ماه نخست سال جاری، نزدیک به ۱۲۹ میلیون تراکنش مرتبط با این بانک در شبکه شتاب ثبت شده است.

از این میان به صورت میانگین با هر ۶۷۴ تراکنش فقط یک تراکنش نا موفق منجر به جریمه رخ داده که برابر با ۰.۱۵ درصد کل تراکنش ها است.

print

پاسخی بگذارید