تاریخ: ۱۰:۴۷ :: ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
ریزش ۷۵۰ هزار تومانی قیمت سکه/ حباب به یک میلیون تومان رسید

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: نرخ سکه امروز در بازار روند نزولی شدیدی پیدا کرده است و حباب قیمت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان رسیده است.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار ما  درباره دلیل توقف اعلام نرخ از سوی اتحادیه گفت: قیمت ها در دو شرایط از سوی اتحادیه اعلام نمی‌شود یکی در حالی که قیمت‌ها به شدت رو به افزایش باشد و حالت دوم زمانی است که قیمت ها کاهش بسیار شدیدی دارد. قیمت سکه در حال حاضر ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۵۰ هزار تومان ریزش داشته است.

وی درباره وضعیت بازار سکه اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار به شدت در حال کاهش است که این کاهش عوامل متعددی دارد، قیمت‌ها به شدت بالا رفته و باید تعدیل انجام می‌شد و اکنون قیمت طلا تغییر زیادی نداشته و حباب در حال کم شدن است.

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته اما هنوز یک میلیون تومان حباب وجود دارد.

وی درباره علت افزایش اختلاف قیمت خرید و فروش نیز گفت: طبیعتا زمانی که قیمت‌ها در حال کاهش است، تمایلی به خرید وجود ندارد و حاشیه سود بالایی برای خرید در نظر گرفته می‌شود تا ریسک معامله کمتر باشد و اکنون قیمت خرید زیر ۴ میلیون تومان است.

کشتی آرای درباره تقاضای فروش در بازار نیز تصریح کرد: تنها چند ساعت از آغاز روند نزولی قیمت در بازار گذشته و در حال حاضر برای تحلیل در مورد تقاضای فروش زود است.

print

پاسخی بگذارید