محبی مدیر نمایشگاه بین المللی مشهد
تاریخ: ۲۳:۰۵ :: ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
سومین نمایشگاه بورس بانک و بیمه برگزار می شود

مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت : سومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه سالجاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد شمال از مشهد محمدجواد محبی در نشست خبری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی افزود:  هم اینک بازار اقتصادی کشور به جهت قیمت‌ها در بورس مطلوب‌تر شده و مبحث بورس در تمام دنیا موضوعی مشخص و جاافتاده بوده و میزان سود، سرمایه‌گذاری در آن کاملاً امن و مشخص است.
وی افزود: باید تلاش کنیم  بورس جایگاه ویژه‌ای در مشهد به عنوان پایتخت مذهبی کشور و پایتخت فرهنگی جهان اسلام داشته باشد و از ظرفیت‌های این شهر باید به‌خوبی استفاده شود.
مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه نیازمند تحول در صنعت بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی تاکنون در دو نوبت برگزار شده که دستاوردهای خوبی داشته است.

محبی تصریح کرد: در این نمایشگاه 4 روزه، 75 غرفه در 4 بخش بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی و در سالن‌های عطار، فردوسی، مولوی، ابوسعید، بهار و انوری دایر است.

وی تاکید کرد: پیش از برگزاری این نمایشگاه همایشی را با حضور مسئولان، فعالان و متخصصان حوزه‌های بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی برگزار شد تا با شناخت درست نقاط ضعف و قوت در این حوزه‌ها نمایشگاه مربوطه را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت برگزار کنیم.

print

پاسخی بگذارید