گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲:۱۲ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
فال روزانه دوشنبه 10 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 10 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، با وقار، باهوش، فیلسوف، منظم و دارای اعتماد به نفس هستید. شما می توانید با رفتار هوشمندانه و صحبت های خود هر کسی که بخواهید را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال ،امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود، فقط ممن است در ناحیه ی چشم ها یا دهان و دندان با مشکلاتی جزئی روبرو شوید. سعی کنید برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به موقع به پزشک مراجعه کنید و در مصرف داروهایتان دقت کافی داشته باشید. امسال درهای ثروت و موفقیت به رویتان باز خواهند شد و درآمدتان نسبت به آنچه در حال حاضر است به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. یک قرارداد کاری با یکی از ادارات دولتی و یا شرکت های خارجی خواهید بست که سود زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این پروژه علاوه بر ثروت، اعتبار و شهرت زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت و باعث می شود کسب و کار شما شناخته شود. پیش از سرمایه گذاری در هر زمینه ای مطالعه ی کافی داشته باشید و بی گدار به آب نزنید. امسال از لحاظ حرفه ای سال درخشش شما خواهد بود و در تمام طول سال به خاطر عملکرد خوبتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت و پاداش های زیادی دریافت خواهید کرد. امسال تنهایی شما به سر خواهد رسید و نیمه ی دیگر خود را پیدا خواهید کرد. بهمن، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز حل هیچ مشکلی برای شما آسان نخواهد بود. انگار نیروی قدرتمندی در برابر شما ایستاده است و نمی گذارد کارهایتان را طبق برنامه ای که از قبل برای خود در نظر گرفته بودید پیش ببرید. امروز روز چندان خوبی برای مبارزه کردن نیست. اگر می بینید کارها آنطوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند بیش از حد پافشاری نکنید. این که بخواهید به زور راه خود را باز کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد و کارها را بیشتر بهم خواهد ریخت. شاید بهتر باشد برای حفظ آرامش خودتان و دیگران و همچنین پیش بردن کارهایی که قصد انجامشان را دارید کمی کوتاه بیایید و در برنامه هایی که داشته اید تجدید نظر کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر فکر می کنید ممکن است کاری را نیمه تمام رها کنید آن را اصلا شروع نکنید. امروز زمان نیمه کاره رها کردن کارهایتان نیست، یا آنها را اصلا شروع نکنید و یا اگر شروع کردید تا زمانی که به خط پایان نرسیده اید دست از حرکت برندارید. تعلل و درنگ نکنید و در مقابل مخالفت ها و موانع احتمالی به راحتی میدان را خالی نکنید. شما بسیار قویتر از آن چیزی هستید که فکر می کنید و استاد پافشاری در به انجام رساندن کارهای مختلف هستید. اتفاقات امروز درس های بسیار مهمی را برایتان به همراه خواهند داشت. پس با نهایت قدرت پیش بروید و خیالتان راحت باشد که هیچ کدام از موانعی که سر راهتان هستند نخواهند توانست جلویتان را بگیرند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

حال و هوای عجیبی که به امروز حاکم است باعث می شود که شما نتوانید آرامش خود را به راحتی حفظ کنید. انگار همه قصد دارند با پافشاری به روی عقاید و نظرهای خود و یا بیان احساسات خود به جسورانه ترین شکل ممکن شما را به چالش بکشند. اگر حواستان را خوب جمع نکنید به یکباره خود را در میان میدان جنگی خواهید یافت که به هیچ وجه قصد شرکت در آن را نداشته اید. تا جای ممکن، حتی اگر از شما خواسته شد که در مورد موضوعی نظر بدهید، در مسائل دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد. رسیدگی به خودتان و مسائل شخصیتان را نسبت به کارها و انتظارات دیگران در اولویت قرار دهید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اعتماد به نفس شما به طور شگفت آوری افزایش پیدا کرده است و همین باعث شده حرف هایی بزنید و کارهایی بکنید که در حالت عادی از شما بعید هستند. این که برای مدتی هر چند کوتاه از چنین اعتماد به نفسی برخوردار باشید خیلی هم خوب و لذت بخش است، اما باید کمی حواستان را جمع کنید زیرا احتمال اینکه با مخالفت ها و موانعی مواجه شوید بسیار زیاد خواهد بود. شما می خواهید نبوغ، استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارید و به دیگران نشان دهید با چه کسی طرف هستند، اما دیگران به احتمال زیاد موفق خواهند شد که در کارها و حرف های شما ایراداتی پیدا کنند. اجازه ندهید حرف هایشان جلوی پیشرفت شما را بگیرد!

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اطرافیانتان سعی دارند تمام توان خود را به کار بگیرند تا حرف خودشان را به کرسی بنشانند و همین باعث شده که جو خفه کننده ای بر امروز حاکم باشد. با این حال شما حال و حوصله ی جر و بحث کردن با دیگران را ندارید و به همین دلیل هم ترجیح می دهید خودتان را کنار کشیده و اجازه بدهید هر کاری که خودشان می خواهند را انجام دهند. تلاش برای تحمیل نظرهایتان به دیگران هیچ فایده ای به غیر از دعوا راه انداختن نخواهد داشت. شاید بهتر باشد در چنین شرایطی روی انجام کارهایی تمرکز کنید که بیشتر جنبه ی انفرادی دارند. خوشبختانه امروز نیروی قدرتمندی به یاری شما آمده تا کارهایتان را با شور و هیجانی بیش از همیشه انجام دهید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

کنترل همه چیز در دستان شماست، پس چرا از اینکه کارها را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید وحشت دارید؟ از اینکه مسئولیتی که به عهده تان است را انجام دهید و توانایی هایی که در اختیار دارید را مورد استفاده قرار دهید هراسی نداشته باشید. خوشبختانه شرایط در حال حاضر کاملا به نفع شماست و می توانید گام های بزرگی در جهت رسیدن به خواسته های خود بردارید. امروز اثر هر کاری که بکنید چند برابر خواهد بود، همچنین اثر حرف هایی که می زنید هم چند برابر حالت عادی خواهد بود، پس در انتخاب کلمه هایتان چه مثبت و چه منفی دقت بیشتری به خرج دهید، چون کاملا جدی گرفته خواهند شد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

چیزهایی که شما فکر می کرده اید به شفافیت کریستال هستند و جای هیچ سؤالی در آنها نیست امروز انگار ناگهان رنگ عوض کرده اند و پی بردن به واقعیت آنها کاری بسیار دشوارتر از همیشه به نظر می رسد. برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید با موانع و مخالفت های پی در پی روبرو شده اند و عملی کردن آنها به آن سادگی که فکرش را می کرده اید نخواهد بود. انگار که یک دیوار محکم به یکباره بین شما و اهدافتان قرار گرفته است و نمی گذارد به آنها برسید. خونسردی خود را حفظ کنید و به جای اینکه خودتان را به در و دیوار بزنید کمی دست نگه دارید، شاید لازم باشد برای حل این مشکل به جای مغزتان به سراغ قلبتان بروید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شاید دیگران تحت فشارهای عاطفی که شرایط کیهانی موجود به وجود آورده است خیلی بداخلاق شده باشند و رفتارهای خوبی نداشته باشند، اما برای یکی مثل شما که همیشه با احساسات و عواطف خود درگیر است چنین روزها و چنین موقعیت هایی هیچ سختی خاصی را به همراه نخواهند داشت! شاید اطرافیانتان با دیدن وضعیت شما بخواهند از شما تقاضای کمک و حمایت کنند اما حواستان باشد که بیش از اندازه خودتان را با مسائل آنها درگیر نکنید. شاید یک نفر بخواهد شما را در انجام کاری با خود همراه کند، اما بهتر است کمی چشم هایتان را باز کنید و مسیری را که به نظر نمی رسد با اهداف شما سازگاری داشته باشد در پیش نگیرید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما باید خیلی محکم و با اراده در ارتباط با موضوع مهمی که می تواند روی زندگی شما و اطرافیانتان اثرات قابل توجهی داشته باشد تصمیم گیری کنید. خوشبختانه شما در تصمیم گیری در شرایط سخت و تحت فشار از قدرت بالایی برخوردار هستید. در چنین شرایطی آنهایی که اراده ای قوی و عقایدی محکم و با ثبات داشته باشند برنده خواهند بود و شما هم این ویژگی ها را در خود دارید. امروز شما نخواهید توانست به راحتی دیگران را با خود همراه کنید و همه روی نظرات خود اصرار و پافشاری می کنند، اما باید تمام توان خود را به کار بگیرید، اگر همین امروز حرف خودتان را به کرسی ننشانید، هرگز در این کار موفق نخواهید شد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز با تنش ها، درگیری ها و مخالفت های بسیاری همراه خواهد بود. شاید این طور به نظر برسد که همه تمام کار و زندگیشان را کنار گذاشته اند تا اعصاب شما را به هم بریزند. رفتار آنها را به خودتان نگیرید، این وضعیت و اصرار اطرافیانتان به تحمیل نظرات و عقایدشان به دیگران از جمله شما، فقط و فقط از شرایط کیهانی موجود ریشه می گیرد. کمی گارد دفاعیتان را شل تر کنید. هر چقدر سرسختی و لجبازی بیشتری از خودتان نشان دهید و گوش هایتان را محکم تر بگیرید تا حرف های دیگران را نشنوید، تنها راه تبادل اطلاعات را مسدود خواهید کرد. بگذارید دیگران حرف هایشان را بزنند، اما در نهایت خودتان تصمیم بگیرید که چکار باید بکنید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

حل کردن آنچه در حال حاضر دارد شما را آزار می دهد و ذهنتان را به خود مشغول کرده است خیلی ساده تر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید، کافی است خیلی صریح و بی پرده همان چیزی که لازم است گفته شود را به زبان بیاورید. هم مسیر شدن با جریان اتفاقات اطرافتان و خواسته های دیگران ممکن است کار راحت تری باشد، اما این احتمال را هم باید در نظر بگیرید که شاید در پایان این مسیر به خواسته های خود و رویاهایی که در سر داشته اید نرسید. امروز سعی کنید کمی حالت تهاجمی به خود گرفته و برای پیش بردن کارها در همان مسیری که خودتان دلتان می خواهد مبارزه کنید و به همه ثابت کنید که خودتان سرنوشت خود را تعیین خواهید کرد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۰/ ۱۳۹۷

یادتان باشد که زندگی یک خیابان یک طرفه نیست. اگر انتظار دارید دیگران همان طوری با شما رفتار کنند که خودتان دلتان می خواهد شما هم باید در رفتاری که با آنها دارید تجدید نظر کنید. احترام یک چیز دو طرفه است و نمی شود بی آنکه به دیگران به اندازه ی کافی احترام بگذارید از آنها انتظار داشته باشید با شما مانند یک پادشاه رفتار کنند. امروز مواظب باشید به هیچ کس اجازه ندهید که کنترل زندگی و مسائل شخصی شما را در دست بگیرد. تحت شرایط کیهانی موجود ممکن است اطرافیانتان به صورت خیلی سرسختانه ای اصرار داشته باشند شما را به همان راهی که خودشان می خواهند هدایت کنند، خیلی منطقی آنها را متوجه اشتباهشان بکنید.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید