گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۲:۲۵ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
فال روزانه یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

دوست عزیزی که ۱۲ اسفند به دنیا آمده اس، تولدت مبارک!

سرویس اجتماعی اقتصادشمال ،شما شخصی خونگرم و اجتماعی، طرفدار سادگی، دارای اعتماد به نفس، واقع بین، با صداقت و مثبت اندیش هستید. شما از خلاقیت بالایی برخوردار هستید و سعی می کنید کارتان را به روش های متفاوت و کارآمد انجام دهید. شما باید سعی کنید به حسادت خود و بی تفاوتی گاه و بیگاهی که نسبت به دیگران غلبه کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود اما باید چکاپ های سالیانه تان را طبق روال عادی خود انجام دهید. اگر با مشکلات جزئی مواجه شدید به جای مصرف خودسرانه ی دارو به پزشک مراجعه کرده و طبق نسخه ای که برایتان نوشته می شود عمل کنید. امسال از لحاظ مالی نیز برای شما سال خوبی خواهد بود و می توانید با برداشت سود مربوط به سرمایه گذاری های قبلی خود به ثبات اقتصادی برسید.همچنین می توانید برای سرمایه گذاری های جدید برنامه ریزی کنید. چنانچه قصد راه اندازی کسب و کار جدیدی را داشته باشید و به فکر پیدا کردن راهی برای این باشید که درآمد بیشتری را کسب کنید به اندازه ی کافی برای آغاز این کار فرصت های متنوع در اختیارتان قرار خواهد گرفت. سرمایه گذاری در بازار بورس یا مسکن سود بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در زمینه ی حرفه ای نیز رشد و پیشرفت زیادی در انتظارتان خواهد بود و مورد تأیید و تحسین همکاران و مقامات بالاتر از خود قرار خواهید گرفت. قدرت تصمیم گیری بالایی که دارید باعث محبوبیت شما در میان همکارانتان خواهد شد. سفرهای کاری که امسال می روید با موفقیت زیادی همراه خواهند بود. اگر قصد ازدواج داشته باشید امسال احتمال رفتن شما به خانه ی بخت خیلی زیاد خواهد بود. اردیبهشت، مرداد، مهر و آیان بهترین ماه های سال هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

وضعیت سلامتی شما طی چند هفته ی گذشته بسیار خوب بوده است و با هیچ مشکل خاصی مواجه نبوده اید، اما امروز احساس می کنید که زیاد سرحال نیستید. این وضعیت شما به احتمال زیاد از چیز دیگری جز فشار و استرس بیش از حد ریشه نمی گیرد. شما این اواخر به سختی کار کرده اید و برای کمتر چیزی جز کارهایتان وقت گذاشته اید. حالا دیگر بدنتان هم به صدا در آمده است و با این طغیان از شما می خواهد استراحتی به خودتان بدهید و این وضع را بیش از این ادامه ندهید. به خودتان استراحت بدهید و به خاطر وقتی که برای خودتان کنار می گذارید احساس گناه نکنید. این حق مسلم شماست!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حس ششم شما دارد خیلی خوب عمل می کند، به ویژه وقتی پای دیگران در میان باشد. شما می توانید نظرات اطرافیانتان را پیش از آنکه حتی یک کلمه به زبان آورده باشند از حالت چهره و زبان بدنشان بخوانید و شاید حتی قبل از اینکه خودشان چیزی گفته باشند حرف دلشان را بزنید. این درک بالایی که شما نسبت به دوستان و اطرافیان خود پیدا کرده اید باعث خواهد شد که احساس نزدیکی بیشتری بین شما ایجاد شود. از این وضعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و اگرمشکلی بین شما و آنهایی که دوستشان دارید پیش آمده است از این فرصت برای حل آن استفاده کنید. یک مکالمه ی دو نفره ی رو در رو می تواند کلید حل بزرگترین مشکل شما باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شرکت در کارهای گروهی و فعالیت های اجتماعی می تواند فرصت ها و موقعیت های جدیدی را برای کسب دانش و اطلاعات بیشتر در زمینه ی کاریتان در اختیار شما قرار دهد. این شرایط می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و شما را در کنار افرادی قرار دهد که علایق مشترک زیادی با شما دارند و در نتیجه زمینه ساز دوستی های جدیدی شود که سالیان سال ادامه خواهند یافت. یادتان باشد که حتما اطلاعات تماس این دوستان جدید را از آنها بگیرید تا بتوانید رابطه تان را با آنها ادامه دهید. امروز کتاب های جدیدی به شما معرفی خواهند شد که بعضی از آنها می توانند حتی مسیر زندگیتان را تغییر دهند، حتما خواندن این کتاب ها را در برنامه تان قرار دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با افرادی در ارتباط خواهید بود که در زمینه ی بهداشت و پزشکی فعالیت می کنند و در صحبت هایی که با این افراد دارید در جریان اخبار مربوط به اکتشافات و اختراعات جدید دنیای پزشکی قرار خواهید گرفت. این اخبار و اطلاعات نظر شما را به خود جلب خواهند کرد و شاید زمینه ساز گرفتن تصمیم جدیدی شوند که می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. بد نیست شماره تماس این شخص را بگیرید تا بتوانید در صورت لزوم بعدا با او ارتباط برقرار کنید. اختلافاتی که بین شما و یکی از همکارانتان پیش آمده اند امروز با کوچکترین بی احتیاطی از جانب شما می توانند باعث به وجود آمدن بحث و دعوا بین شما دو نفر شوند، پس حواستان را خوب جمع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما این اواخر به سختی کار کرده اما به نتیجه ی مطلوبتان نرسیده اید و حالا به این فکر افتاده اید که مبادا تمام این تلاش هایتان بیهوده بوده باشند. تغییراتی که در محل کارتان ایجاد شده باعث شده است که شما در مورد موقعیت خودتان دچار شک و تردید شده و به این فکر بیفتید که آیا اصلا این کار برای شما مناسب است یا باید به فکر کار دیگری برای خود باشید. شاید چند روزی اوضاع به همین منوال پیش برود، اما وقتی بفهمید که مقامات بالا دستی شما به فکر ترفیع رتبه و موقعیتتان هستند خیالتان راحت خواهد شد و از تغییرات به وجود آمده خیلی هم خوشحال و راضی خواهید بود. همیشه برای کنار آمدن با تغییرات کمی زمان لازم است!

فـال روزانـه - Daily Omen

انتظار می رود که به زودی رابطه ی عاطفی جدیدی را آغاز کنید و این رابطه به احتمال قوی با شخصی خواهد بود که او را از قبل می شناسید و به تازگی وارد زندگیتان نشده است. شاید این شخص یکی از همکلاسی های دانشگاهتان و یا یکی از همکارانتان باشد که تا به حال توجه چندانی به او نداشته اید، اما به یکباره و با دیدن احساس و توجهی که به شما دارد نظرتان را به خود جلب می کند. بهر حال امروز برای شما روز عشق خواهد بود، پس چشم هایتان را خوب باز کنید. امروز در خرید کردن بهتر است که دقت بیشتری به خرج بدهید، چون به احتمال زیاد به محض بازگشت به خانه از آنچه خریده اید پشیمان خواهید شد!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قلب و احساس شما نسبت به مغز و منطقتان قدرت خیلی بیشتری را در اختیار دارند. به آنچه حس درونیتان به شما می گوید اعتماد کنید. اگر در تجارت و بازاریابی فعالیت می کنید خودتان را برای یک روز پر از سفارش های کوچک و بزرگ آماده کنید. دلیل این شکوفایی ناگهانی چیزی نیست جز رفتار خود شما! شما با مشتریان طوری رفتار می کنید که اعتمادشان جلب شده و احساس می کنند که نیازهایشان مورد توجه قرار گرفته اند و این رفتار شما برگ برنده تان خواهد بود. امروز هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد، توصیه می کنیم دیدار با عشقتان را حتما در برنامه ی روزانه خود قرار دهید، چون او هم مثل بقیه به شدت تحت تأثیر شما قرار خواهد گرفت!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید تصمیم بگیرید به جای شرکت در کلاس خصوصی در یک کلاس عمومی ثبت نام کنید و یا به جای استفاده از وسیله نقلیه شخصیتان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. شاید در حالت عادی از این عادت ها نداشته باشید، اما امروز خواهید دید که انجام این کارها و قرار گرفتن با دیگران در یک گروه می تواند خیلی لذت بخش تر از خلوت خودتان باشد. از همه ی اینها گذشته بودن در کنار دیگران فرصت های بهتری برای پیشفت و یادگیری در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی امروز برای شما روز جالب و پرهیجانی خواهد بود، فقط باید خودتان را برای چند غافلگیری کوچک هم آماده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز نزدیکی و دوستی است. روابط شما با دوستان صمیمی تان به لطف مکالمات صمیمانه ای که بین شما صورت خواهند گرفت بیشتر و نزدیک تر خواهند شد. شاید مکالمات جالبی در مورد اتفاقات هیجان انگیزی که در دنیای اطرافتان در جریان هستند یا ایده های جدیدی که دارید با هم داشته باشید. در هر صورت این صحبت ها حس نزدیکی و همفکری تازه ای را بین شما به وجود خواهند آورد. روابط عاطفی و عاشقانه ی شما هم به احتمال زیاد تحت تأثیر شرایط کیهانی موحود قرار خواهند گرفت و با یافتن علایق مشترک زیادی که با طرف مقابلتان دارید حس نزدیکی بیشتری بین شما شکل خواهد گرفت و شاید حتی به ازدواج فکر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مجبور خواهید شد قرارهایی که با دوستان و یا عشقتان داشته اید را به زمان دیگری موکول کنید تا به مسئولیت ها و وظایف کاری خود و یا موضوع دیگری که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد بپردازید. این موضوع قطعا باعث ناراحتی و حتی عصبانیت شما خواهد شد، مخصوصا اگر ببینید که این اتفاق دیگران را هم آزرده خاطر کرده است. این اتفاق ها برای همه پیش می آیند و گاهی واقعا کنترلی روی این مسائل نمی توان داشت. اجازه ندهید این موضوع شما را بیش از حد آزرده خاطر کند، چون این اتفاق اثر بزرگ یا پایداری روی روابط شما نخواهد گذاشت. روی وظایف خود تمرکز کرده و کارهایتان را به انجام برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خبرهای بسیار خوبی که در مورد خوشحالی و موفقیت یکی از دوستانتان به گوشتان خواهند رسید شما را هیجان زده خواهند کرد. شمابعد از شنیدن این اخبار زمان زیادی را صرف حرف زدن با تلفن خواهد کرد تا هم به این دوست خود تبریک بگوید و هم خبر این موفقیت را به دیگران داده و در مورد آن با آنها صحبت کنید. شنیدن این خبر برای خود شما هم خوب خواهد بود و می تواند بسیار الهام بخش باشد و به شما انگیزه بدهد تا تلاش خود را بیشتر کنید. در واقع این خبر می تواند در دراز مدت زندگی خود شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. خوشحال باشید و نگذارید اخبار بد تلویزیون و روزنامه ها حس و حالتان را خراب کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز وقتی پای مدیریت منابع مالی به میان می آید بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که به احساس درونی خود رجوع کرده و ببینید قلبتان چه می گوید، خواه پای پول های خودتان در میان باشد، خواه منابع مالی محل کارتان و یا گروه دیگری که در آن عضو هستید به دست شما سپرده شده باشند. زیاد خودتان را درگیر اینکه تصمیمتان منطقی باشد نکنید، امروز توجه به این که حستان در مورد منابع درآمد مختلف، سرمایه گذاری در زمینه های جدید یا بودجه بندی منابعی که در اختیار دارید به شما چه می گوید می تواند خیلی بیشتر از حساب و کتاب های منطقی به شما کمک کند. البته قبل از گوش کردن به ندای قلبتان کمی تحقیق و مطالعه هم ضرر نخواهد داشت.

برترین ها

print

پاسخی بگذارید