گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۰:۱۰ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۲/۰۲| دلار صرافی ملی ۱۰۰ تومان زیاد شد

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۲۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۸۸۰ تومان است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار  تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۲۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۸۹٫۴ دلار معامله می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی که ارزش دلار تقویت شده، قیمت طلا که در جلسه قبل تا یک درصد افزایش یافته بود، امروز شاهد کاهش بود هرچند وضعیت شکننده بازارهای بورس سبب شد تا افت قیمت فلز زرد محدود باشد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۲ درصد کاهش به ۱۶۸۹ دلار و ۴۵ سنت رسید. منفی شدن قیمت نفت خام آمریکا سبب افزایش اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده است. قیمت طلا در بازار آمریکا هم امروز با ۰٫۴ درصد افت به ۱۷۰۴ دلار و ۶۰ سنت رسید.

ارزش دلار در برابر ارزهای رقیب امروز ۰٫۱ درصد رشد داشت و موجب گرانتر شدن طلا برای سرمایه گذارانی شد که با ارزهای غیردلاری خرید می کنند.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان، یورو ۱۷ هزار تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۲۹۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۱۰۰ تومان افزایش داده است.

print

پاسخی بگذارید