گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۳ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
متخلفان اقتصادی گنبدکاووس ۲۷ میلیارد ریال جریمه شدند

رییس اداره تعزیرات حکومتی گنبدکاووس گلستان گفت که کسبه و بازاریان متخلف این شهرستان پارسال به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

محمودرضا دنکوب روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گنبدکاووس گفت: جرایم اعمال شده برای متخلفان اقتصادی کالا و ارز، کالا و خدمات و اقلام بهداشتی به دلیل قاچاق چوب، سوخت، لوازم خانگی، سیگار، دارو، لوازم آرایشی بهداشتی و ارز دیجیتال (بیت کویین) بود.

وی گفت که شعب رسیدگی به جرایم اقتصادی این اداره پارسال هزار و ۹۵۰ پرونده تخلف را بررسی کردند.

رییس صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: پارسال ۸۴۴ مورد گشت مشترک با سایر ادارات و نهادها و هشت هزار و ۴۹۶ بازرسی موردی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد که نتیجه آن تشکیل ۴۹۵ پرونده بود.

خلیل رجبلی افزود: از زمان شیوع کرونا تا پایان فروردین امسال بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی در راستای رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازرسی کردند که حاصل آن پلمب ۳۸ واحد نانوایی و ۷۲ واحد صنفی و تعطیلی ۶۳ واحد صنفی متخلف بود.

دکتر نادر گوگلانی رییس دامپزشکی گنبدکاووس نیز در این جلسه از جوجه‌ریزی یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه‌ای در واحدهای مرغداری این شهرستان و همچنین کشف و معدوم سازی ۴۷۱ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد از واحدهای صنفی گنبدکاووس در فروردین امسال خبر داد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه با قدردانی از تلاش اعضای ستاد تظیم بازار و واحدهای صنفی این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت استمرار نظارت‌ و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

عبدالقدیر کریمی گفت: در سایه همکاری مردم و بازاریان و نیز خدمات کادر پزشکی و پرستاری گنبدکاووس، روند ابتلا به کرونا در این شهرستان رو به کاهش است.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و داشتن افزون بر ۱۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

print

پاسخی بگذارید