تاریخ: ۲۱:۵۵ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۳

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رعایت مسائل شرعی در حفظ موقوفات و جلوگیری از هرگونه موقوفه‌خواری تاکید کرد و گفت: قطعا در مجلس شورای اسلامی لوایح خلاف شرع اسلام که به موقوفات صدمه بزند و موجب موقوفه‌خواری شود، تصویب نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، نشست مشترک روسای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های نور، بلده و محمودآباد با سعید فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از خدمت رسانی اوقاف به محرومان و توزیع بسته های معیشتی در ایام کرونا اظهار کرد: جلب رضایتمندی مردم در امور اداری و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش باید مورد توجه باشد.
سعید فرزانه بر ضرورت رعایت مسائل شرعی در حفظ موقوفات و جلوگیری از هرگونه موقوفه‌خواری تاکید کرد و افزود: قطعا در مجلس شورای اسلامی لوایح یا طرح‌های خلاف شرع اسلام که به موقوفات صدمه بزند و موجب موقوفه‌خواری شود، تصویب نخواهد شد.
نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بعضی موارد اختلافی در حوزه موقوفات باید طبق نظر شرعی تصمیم‌گیری شود و در این زمینه شورای محترم نگهبان با حضور فقها و آیات عظام به‌عنوان صاحب نظر و حل و فصل اختلافات حقوقی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

print

پاسخی بگذارید