عبدالرحمان ندیمی بوشهری کیست؟
تاریخ: ۸:۲۱ :: ۱۳۹۶/۰۷/۰۶

وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی معاون «امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی» وزارت اقتصاد را منصوب کرد.

به نقل از وزارت اقتصاد، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و داراییعبدالرحمن ندیمی بوشهری را به عنوان معاون خود در امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی منصوب کرد.

در حکم مسعود کرباسیان آمده است:

نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی”منصوب می شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب نظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تبیین و اجرای ماموریت های محوله به کار گیرید. توفق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت دارم.

ندیمی بوشهری کیست؟

ندیمی بوشهری از مدیران باسابقه اجرایی کشور و دارای سوابق متعددی در حوزه بانکی و مالی است که از جمله مهمترین آن می توان به؛ مدیریت نظارت بر بانک های بانک مرکزی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن، مشاور عالی رییس کل بانک مرکزی، رییس هیات عالی نظارت بر سازمان حسابرسی، مشاور وزیر نفت، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد کیش، استاندار بوشهر، معاون وزیر دفاع و عضویت در شورای عالی صنایع ملی ایران اشاره کرد.

به گزارش بانک مردم نکته جالب در مورد ندیمی بوشهری اینکه از وی تصاویر بسیار کمی در اینترنت موجود می‌باشد و تا ۵ مهر ۱۳۹۶ تنها توانستیم از وی عکسی که مربوط به استاندار بودن وی در دهه ۷۰ پیدا کنیم.

قطعا در روزهای آینده تصاویر زیادی از وی منتشر خواهد شد.

 

منبع:بانک

print

پاسخی بگذارید