تاریخ: ۱۵:۵۷ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۱

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس می گوید: در دو سال گذشته حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد، تجهیز و تکمیل زیرساخت های مناطق مرزی بخش داشلی برون این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش اقتصاد شمال  ،از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در مراسم رادیو انقلاب مرزها با موضوع صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی در نقطه صفر مرزی اینچه برون، گفت: احداث راه ارتباطی، تامین آب شرب بهداشتی، افزایش ولتاژ برق، گازرسانی، کشاورزی و منابع طبیعی از جمله اقدامات زیرساختی دو سال اخیر در مناطق مرزی این شهرستان بوده است.
به گفته وی، علاوه بر اعتبارات هزینه شده درحوزه زیرساخت ها، در سه سال گذشته نیز بخش قابل توجهی از اعتبارات عمرانی، اقتصادی و تملک دارایی های گنبدکاووس درمناطق مرزی باهدف اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت اهالی این مناطق تخصیص یافته است.
کریمی اضافه کرد: توجه به مناطق مرزی و ایجاد زیرساخت های لازم در این مناطق یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است.
وی تصریح کرد: تلاش داریم با فراهم کردن شرایط لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، به اشتغالزایی و رونق بیشتر کسب و کار درمناطق مرزی گنبدکاووس بهبود ببخشیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز گذشته در نقطه صفر مرزی اینچه برون برگزار شد و در آن فرمانده مرزبانی ناجا نیز در تماس تلفنی از همکاری و تعامل خوب مرزنشنیان گلستان با مرزبانی قدردانی کرده بود، از تعدادی مرزبانان و مرزنشینان نمونه و خانواده شهدای مرزبانی تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید