تاریخ: ۱۷:۵۹ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی پرورش اندام دعوت شد

سیدمهراد کامران از گیلان به اردوی تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی کشور دعوت شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی اعلام شد که سیدمهراد کامران از گیلان نیز جز دعوت شدگان است.

دانیال خاتمی افزود: سید مهراد کامران از گیلان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور و کسب عنوان نخست مسابقات بادی کلاسیک در قد ۱۸۲ سانتیمتر، جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

وی ادامه داد: این ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز سه شنبه چهارم تیر ماه در اردوی آمادگی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در تهران حضور یابد.

وی بیان کرد: تیم ملی پرروش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کشور خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا که دهه اول مرداد ماه سال جاری در کشور چین برگزار می‌شود، آماده می‌کند و امیدواریم که مهراد کامران از گیلان نیز به همراه تیم ملی در این مسابقات حضور یابد.

خاتمی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران زبده این رشته در سالن کارگر تهران، سید مهراد کامران از گیلان عنوان قهرمانی در قد ۱۸۲ سانتیمتر را کسب کرد.

print

پاسخی بگذارید