تاریخ: ۹:۴۸ :: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بیش از ۳۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن‌ماه به فعالان بخش تعاون پرداخت شده که بخش کشاورزی و صنعت و معدن بیشترین سهم را به خود اختصاص است.

حجت‌اله مهدیان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این میزان تسهیلات پس از بررسی و کارشناسی تعداد ۸۱ هزار و ۹۵۸ فقره پرونده به متقاضیان فعال در بخش‌های مختلف اقتصاد تعاون پرداخت شده است.

وی افزود: از کل تسهیلات اعطایی فوق سهم بخش کشاورزی بالغ بر ۷،۵۲۰ میلیارد ریال، بخش صنعت و معدن افزون بر ۲۲،۸۰۰ میلیارد ریال، بخش مسکن و عمران نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد ریال، بخش خدمات بیش از ۲،۵۰۰ میلیارد ریال و بخش بازرگانی بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال است.

مهدیان در ادامه خاطرنشان کرد: از مجموع تسهیلات اعطایی بانک توسعه تعاون تا پایان بهمن‌ماه سال جاری تعداد ۱۷،۰۴۹ فقره پرونده زیر یکصد میلیون ریال، تعداد ۵۶،۷۳۴ فقره پرونده بین یکصد تا پانصد میلیون ریال، تعداد ۵،۴۸۲ فقره پرونده از پانصد تا یک میلیارد ریال، تعداد ۲،۲۳۷ فقره پرونده میان یک میلیارد تا ده میلیارد ریال و تعداد ۴۵۶ فقره پرونده به بیشتر از ده میلیارد ریال مربوط می‌شود.

print

پاسخی بگذارید