تاریخ: ۲۰:۳۹ :: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
چهارمین نشست هماهنگی صاحبان کالا در بندرامیرآباد برگزار شد

چهارمین نشست هماهنگی صاحبان کالا و شرکتهای سرمایه گذار و فعال ریلی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ؛ در این جلسه زیر ساخت های ریلی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد مورد تأکید قرار گرفت و بر ترغیب صاحبان کالا به استفاده بهینه  در این بخش از حمل ونقل و همچنین رفع موانع موجود در این زمینه از سوی حاضرین جلسه ، تصریح شد.

بنابراین گزارش در این جلسه همچنین موضوع افزایش ظرفیت تخلیه دوشهای مربوط به کالاهای فله مایع از ۲۰۰ تن در ساعت به ظرفیت ۶۰۰ تن در ساعت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم تجهیزات تخلیه و بارگیری بندرامیرآباد در سال جاری مطرح گردید.

 

بندری

 

جلسه هم اندیشی صاحبان کالا ،شرکتها و اعضاء کار گروه فرعی حمل ونقل ریلی در بندرامیرآباد برگزار شد.

با هدف ارتقای ایمنی شناورها و قایق ها تفریحی :

جلسه ای با حضور مسئولین مرتبط با صنعت گردشگری دریایی در بندرامیرآباد برگزار شد

به منظور ارتقای ایمنی شناورها و قایق ها تفریحی جلسه ای با حضور مسئولین مرتبط با صنعت گردشگری دریایی به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی؛ معاون دریایی بندر امیرآباد با بیان اینکه این بندر به عنوان مسئول اجرای طرح گردشگری دریایی در منطقه از سوی سازمان بنادرودریانوردی در ایام تعطیلات نوروز و فصل تابستان معرفی شده است گفت در این راستا بندرامیرآباد هر ساله میزبان نشست دست اندرکاران طرح گردشگری دریایی با هدف افزایش ایمنی سفرهای دریایی و گردشگری می باشد.

مهندس حبیب اله طالبی با اشاره به اینکه در این طرح مدیریت بندر و جمعی از ادارات و مجموعه دریایی بندر امیر آباد  ،اداره  شیلات و یگان حفاظت منابع آبزیان ،  دریابانی بندر امیرآباد ، مجتمع پلاژ تفریحی فرح آباد ساری ، شرکت قایقرانی دریادلان فرح آباد  ، مؤسسات رده بندی و جمعی از کارشناسان این حوزه  حضور  فعال دارند افزود  صنعت گردشگری و توریسم در منطقه از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می توان با برنامه ریزی های دقیق این ظرفیت ها را به سوی اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه هدایت کرد.

جلسه ای با حضور مسئولین مرتبط با صنعت گردشگری دریایی در بندرامیرآباد برگزار شد

وی  در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و همچنین فصل تابستان را فرصت مغتنمی جهت بررسی وضعیت تجهیزات ، کنترل کیفیت  و بازرسی مدارک و مستندات انواع شناورها دانست و از برخورد قانونی با  فعالیت قایق های قاچاق و فاقد مجوز خبر داد.

معاون دریایی بندرامیرآباد ارتقاء ایمنی سفرهای دریایی که توسط شناورهای تفریحی انجام میگیرد را مهم ارزیابی کرد و بر تحلیل درست داده ها و امکانات برای رسیدن به این هدف تأکید کرد.

مهندس طالبی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاههای مجری طرح گردشگری دریایی ، هم چون سنوات گذشته تعطیلات نوروز ۹۸ بدون حادثه ای را شاهد باشیم.

print

پاسخی بگذارید