تاریخ: ۲۳:۵۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
کشف یک خاور داروی دامی قاچاق

فرمانده انتظامی مازندران از کشف انواع داروهای دامی قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد.

سرویس حوادث اقتصاد شمالسیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی طرح کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان به اجرا در آمد.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه با انجام عملیات ایست و بازرسی مقطعی در محور ورودی این شهرستان به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۵۰۰ کارتن حاوی انواع داروهای دامی خارجی و غیرمجاز کشف کردند.
وی، ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، تحویل و راننده خودرو نیز به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: انواع دارو و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدید جدی را برای سلامت افراد جامعه در پی خواهند داشت.
وی از مردم و سایر افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، خواست ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور، در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.
رکنا
print

پاسخی بگذارید