تاریخ: ۲۱:۴۴ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
کی‌روش ؛ بخند پسر!

سردار آزمون شرایط ویژه ای را در اردوی تیم ملی سپری می کند.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال: بدشانسی بدتر از این نمی شود که درست در روزی که اسامی نهایی تیم ملی برای جام ملت ها روی خروجی رسانه ها قرار می گیرد، مصدومیت به سراغ آدم بیاید. این حکایت را سردار آزمون روز گذشته تجربه کرد و حالا همه نگران وضعیت او هستند.

اگرچه گفته می شود مصدومیت سردار جدی نیست اما کادر پزشکی تیم ملی هنوز اظهارنظر دقیقی درباره وضعیت این بازیکن نکرده اند. آزمون امروز با گرمکن هتلی و نه لباس تمرین کنار زمین روی نیمکت نشست و بهت زده به تمرین هم تیمی هایش نگاه کرد.

او که امیدواری زیادی دارد تا در جام ملت ها نیز به عنوان مهاجم اول تیم ملی به میدان برود و خاطرات تلخ جام جهانی را از ذهن هواداران فوتبال و خودش پاک کند، حالا امیدوار است خیلی سریع دوران نقاهتش سپری شود و به تمرینات برگردد.

امروز قبل از شروع تمرین سردار آزمون و کارلوس کی روش باهم از هتل به محل تمرین رفتند و در این بین دلداری های سرمربی پرتغالی به او نیز جالب بود. فضای شاد در لابه لای صحبت های سردار و کی روش نشان از این دارد که سرمربی تیم ملی امید زیادی به مهاجم اولش بسته و می خواهد هرطور شده از او در مسابقات پیش رو استفاده کند.

اگرچه سردار خودش هم نگران وضعیتش است اما کی روش پشت او را خالی نمی کند و برای بهبودی اش به انتظار می نشیند.

عکس ها: نعیم احمدی

کی‌روش پُشت سردار؛ بخند پسر!

کی‌روش پُشت سردار؛ بخند پسر!

کی‌روش پُشت سردار؛ بخند پسر!

کی‌روش پُشت سردار؛ بخند پسر!

منبع:ورزش 3
print

پاسخی بگذارید