تاریخ: ۲۲:۲۶ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
یزدانی و تیلور شاید وقتی دیگر

۱۶ کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی آمریکا دعوت شدند که نام حسن یزدانی در این فهرست نیست.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،امید شایگان سرپرست هیات کشتی مازندران گفت: از مجموع ۲۴ کشتی گیر آزادکار دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور درمسابقات جام جهانی آمریکا ۱۶ کشتی گیر مازندرانی هستند.

او افزود: رضا مومنی در ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم الهی در۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد، محمدرضا باقری و عباس ابراهیم‌زاده در ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمدیزدانی، علی اکبر فضلی و محمد بخشی در۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، رضا سلیمانیان در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسمپور، امیرحسین فیروزپور و عرفان علیزاده در ۹۲ کیلوگرم و امیررضا صحرایی در ۱۲۵ کیلوگرم نمایندگان مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی آمریکا هستند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که حسن یزدانی کشتی می‌گیرد علی‌رضا کریمی و رضا سلمانیان دو کشتی گیر دعوت شده هستند که به این ترتیب حضور حسن یزدانی در آمریکا منتفی شده به نظر می‌رسد.

از سویی دیگر آمریکایی‌ها نیز فهرست کشتی‌گیران خود را برای جام جهانی اعلام کردند که خبری از حضور دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم نیست بنابر این با توجه به غیبت این دو رقیب در جام جهانی آمریکا، نزدیکترین تاریخ برای ششمین جدال آنان رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد یا المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

حسن یزدانی و دیوید تیلور پیش از این در چهار جام جهانی و یک المپیک مقابل هم روی تشک کشتی رفتند که سهم یزدانی تنها پیروزی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو بود و تیلور در فینال جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی آزاد در کرمانشاه، رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ بوداپست، المپیک توکیو ۲۰۲۰ و مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان به پیروزی رسیده است.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذر امسال در شهر آیوا آمریکا حضور آمریکا، ایران، ژاپن، مغولستان و گرجستان به عنوان تیم‌های اول تا پنجم پیکار‌های جهانی سال ۲۰۲۲ در بلگراد و تیمی از ستارگان کشتی آزاد که تیم‌هایشان در جام جهانی نیست برگزار خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید