تاریخ: ۲۳:۳۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
بیش از ۱۰۰۰نفر در مینودشت شاغل شدند

فرماندار مینودشت به ایجاد شغل برای ۱۹۰۸ نفر در این شهرستان شرقی استان گلستان طی سال جاری اشاره کرد .

به گزارش اقتصاد شمال ،سید رضا طباطبایی امروز شنبه و در آخرین شورای اداری مینودشت در سال ۹۷ اظهار داشت: تعهد شهرستان در راستای ایجاد شغل ۱۷۶۰ نفر بود که با همکاری دستگاه ها، مدیران و مسئولان منطقه توانستیم از آن فراتر رفته و با راستی آزمایی و مشاهدات دقیق میدانی ۱۹۰۸ نفر ایجاد شغل شد.
وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال و اقتصاد پیشرفت های چشمگیری در مینودشت حاصل شده است، افزود: در ابتدای برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مدیریت استان، سقف تسهیلات اعطایی به این شهرستان مبلغ ۷۰ میلیارد ریال بود که با فعالیت بی وقفه و مستمر توانستیم ۱۹۰ میلیارد ریال جذب تسهیلات داشته باشیم که اتفاق قابل توجهی در حوزه اقتصادی منطقه است.
فرماندار مینودشت با تشرح اقدامات انجام شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان برای ایام نوروز ۹۸ گفت: کارهای مناسبی برای حضور و میزبانی گرشگران و استفاده آنان از امکانات شهرستان صورت گرفته و در کنار آن نیاز است که دستگاه هایی نظیر اورژانس و راهداری در زمینه ایجاد بستر مناسب در جاده ها و جهاد کشاورزی در زمینه تنظیم مناسب بازار از دغدغه مردم بکاهند.
وی خطاب مدیران ادارات تصریح کرد: ادارات با توجه به تعطیلات پیش رو به مسائل امنیتی و انتظامی توجه ویژه نمایند تا از از بروز اتفاقات ناگوار و سرقت جلوگیری شود.
فرماندار مینودشت با یادآوری تعطیلات پیش رو گفت: بانک ها نیز بر روی دستگاه های خودپرداز نظارت داشته باشند تا مردم در روزهای تعطیل دچار نگرانی در خصوص نقدینگی نشوند.
شهرستان مینودشت با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید