ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن
تاریخ: ۱۲:۵۶ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۵

بانک مسکن همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، در تحقق شعار «با هم چراغی را روشن کنیم»، دو مدرسه شهدای بانک مسکن را در مناطق محروم افتتاح کرد.

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن،مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن با بهره گیری بخشی از بودجه حساب های قرض الحسنه بانک که به امور معنوی و عام المنفعه اختصاص دارد، در امر مدرسه سازی در نقاط محروم و بسیار محروم ایران فعالیت می کند.
مسعود ایزدی، اظهار داشت: بانک مسکن در حوزه ی مسوولیت اجتماعی، توانسته است تا کنون، ساخت و تکمیل ۱۸ مدرسه را در دستور کار قرار دهد. از این تعداد ۱۰ مدرسه با عنوان شهدای بانک مسکن، در استان های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، لرستان، خراسان رضوی، بوشهر، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شده است.
وی افزود: همچنین به زودی نیز مدرسه ای به ظرفیت ۳ کلاسه درس در شهرستان هامون روستای حسین آباد استان سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، در ادامه گفت: مدیریت شعب بانک مسکن در استان ها، هر ساله با شروع سال تحصیلی و آغاز بهار تعلیم و تربیت، به تمامی دانش آموزان این مدارس، هدایایی که شامل کیف و لوازم التحریر می باشد، اهدا می کند.
وی اظهار داشت: امسال نیز در حدود ۳۰۰۰ کیف و لوازم التحریر توسط مدیریت شعب استان ها، در این مدارس میان دانش آموزان توزیع شد.
مسعود ایزدی، با اشاره به افتتاح دو مدرسه در هفته ی گذشته توسط مدیریت دو استان، گفت: هفته ی گذشته، دو مدرسه ی ۶ کلاسه در خاروانا در استان آذربایجان شرقی و همچنین مدرسه ی ۳ کلاسه روستای حسین آباد دشتروم در شهرستان یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیریت شعب این استان ها مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: بانک مسکن همواره توجه خاصی را به حوزه ی فرهنگ و دانش داشته است و سعی کرده است تمام توان خود را در زمینه ی مدرسه سازی در مناطق محروم به کار گیرد.

print

پاسخی بگذارید