در گالیکش
تاریخ: ۲۳:۱۷ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
۳۵ تن میوه شب عید توزیع می شود

فرماندار گالیکش اعلام کرد: با هدف تامین نیازهای مردم در ایام عید، توزیع ۳۵ تن میوه شب عید از ۲۵ اسفند در این شهرستان آغاز می شود.

به گزارش اقتصاد شمال، حسین مایلی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص توزیع اقلام تنظیم بازار گفت: برای تامین میوه شب عید مردم شهرستان، توزیع ۲۰ تن پرتقال و ۱۵ تن سیب در هفت مرکز با قیمت تنظیم بازار در نظر گرفته شده و در صورت نیاز، این میزان تا ۵۰ تن قابل افزایش است.
وی همچنین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سهمیه مرغ تنظیم بازار نیز از یک و نیم تن به بیش از سه تن افزایش یافته و امسال تاکنون بیش از ۱۶ تن مرغ با قیمت تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.
فرماندار گالیکش بیان کرد: در اسفند امسال در دو نوبت یک بار پنج و نیم تن و بار دیگر ۱۰ تن، مجموعا ۱۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر بین مردم در بسته های دو کیلوگرمی توزیع شده است.
وی یادآور شد: توزیع ۱۸۲ حلقه لاستیک خودرو سواری و ۱۲ هزار قوطی رب گوجه فرنگی از دیگر اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار در گالیکش است و نظارت بر قیمت اجناس با همکاری دستگاه های مرتبط در کارگروه تنظیم بازار وجود دارد.
مایلی گفت: امسال ۳۱ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز نیز در شهرستان توزیع شده که از این میزان ۲۸ هزارو ۹۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد و مابقی آن گوشت گرم بوده و از ابتدای اسفند نیز ۱۹ هزار کیلوگرم گوشت منجمد در سه مرکز در حال توزیع است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه فروش بهاره تنها در گرگان و گنبدکاووس دایر است، ۲۱ مرکز فروش در شهرستان اقلام موردنیاز مردم را با ۱۵ الی ۲۰ درصد پایین تر از قیمت بازار به مردم عرضه می کنند.
فرماندار شهرستان گالیکش بیان داشت: برای مقابله با گرانفروشی و سایر تخلفات در بازار، ۲۰۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته و ۱۷ فقره پرونده به ارزش ۱۰۴ میلیون ریال به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش در مسیر جاده اصلی تهران – مشهد قرار دارد و مسافران زیادی از این مسیر در ایام تعطیلات عبور می کنند، تلاش داریم تا ضمن تنوع عرضه موادغذایی، قیمت و کیفیت این اجناس نیز مطلوب باشد.
شهرستان گالیکش با بیش از ۶۳ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

print

پاسخی بگذارید