مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور خبرداد
تاریخ: ۱۱:۲۶ :: ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
آغاز پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان کشور آغاز شده است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در بازدید از شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی از تیرماه آغاز شده است و تا پایان سال در هرماه با قید قرعه به ۴۵۰ هزار بازنشسته کشوری پرداخت می‌شود.

او پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان و تامین جهیزیه دختران بازنشستگان را از دیگر اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد و افزود: عایدی حاصل از احیا و توسعه شرکت‌ها و صنایع وابسته به صندوق بازنشستگی برای حمایت از قشر بازنشستگان اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه مازندران در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و سلولزی از استان‌های برخوردار است و این صندوق مصمم است برای تولید و پویایی این صنایع سرمایه‌گذاری کند.

کاملی مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر هم ظرفیت این مجموعه تولیدی را ۲۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: این کارخانه اکنون با ظرفیت ۷۵ درصدی برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

او افزود: محصولات این شرکت علاوه بر داخل به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و سومالی صادر شده است.

کاملی طرح تولید خمیر کاغذ از کاه و کلش از برنامه‌های این شرکت است که با اجرای آن چرخه این مجموعه صنعتی و تولیدی کامل خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید