مدیر حمل و نقل جاده ای مازندران خبرداد

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: دولت از محل اعتبارات ملی و استانی حدود۱۰ میلیارد تومان برای رفع خرابی راههای آسیب دیده ناشی از سیل در این استان ابلاغ کرد.

عباسعلی نجفی  در  حاشیه بازدید از پل آسیب دیده کمربندی نوشهر- چالوس  افزود: برای جبران این میزان خسارت حدود ۳۰ پروژه تعریف شد اگرچه این میزان اعتبار ابلاغی پاسخگوی حجم خسارت های وارده نیست ولی طبق وعده داده شده قرار است دولت حمایت بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به آنکه سیل بیشترین خسارت را به راههای غرب مازندران وارد کرده است، ادامه داد: هم اکنون در مراحل نخست سعی شده تا از توان بخش خصوصی برای مرمت و اصلاح راههای آسیب دیده استفاده شود و تاکنون برای اصلاح و مرمت پل های آسیب دیده از جمله پل های کمربندی نوشهر- چالوس، چشمه کیله و همت آباد تنکابن و چهل شهید رامسر اقدامات خوبی هم انجام گرفته است.
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: هم اکنون تمامی راههای سیل زده این استان باز و آمد و شد خودروها در آن ها برقراراست.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را جاده اصلی تشکیل می دهد که هراز پرترافیک ترین محور این خطه شمال کشور است.

منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید