تاریخ: ۲۱:۳۰ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اسامی فیلم های فجر چهلم در گیلان

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان از اکران همزمان ۱۷ فیلم چهلمین جشنواره فجر در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت خبر داد.

سید امیر مصباح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بار دیگر تمهیدات لازم برای همزمانی اکران فیلم های فجر در استان مهیا شده است اما این اقدام به شرط رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید است.

وی اسامی فیلم ها را در نوبت های مشخص شده از پانزدهم تا ۲۲ بهمن را به شرح ذیل اعلام کرد:

اسامی فیلم های فجر چهلم در گیلان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان در برگزاری جشنواره‌های هنری به ویژه با موضوع سینما، گفت: با توجه به سابقه درخشان گیلان در اجرای جشنواره‌های هنری به ویژه در حوزه سینما این استان در برگزاری این همزمانی پیشتاز و پیشگام بوده است.

مصباح اظهار داشت:در صورتی که در روزهای آینده تغییری در نظر این ستاد رخ ندهد امسال برای نخستین بار این ۲ سالن میزبان اکران همزمانی فیلم‌های جشنواره فجر در استان گیلان هستند.

اسامی فیلم های فجر چهلم در گیلان

مصباح با اشاره به اینکه افزایش تعداد مراکز اکران کننده فیلم‌های این جشنواره در گیلان همیشه یکی از مطالبات اهالی هنر و علاقه مندان به سینما استان بود، ادامه داد: امسال تلاش شد تا موافقت ستاد مرکزی جشنواره برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در ۲ مکان تالار مرکزی رشت و سینما ۲۲ بهمن را کسب کنیم.

وی یادآور شد: فیلم‌ها از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود و مخاطبان فیلم های فجر می توانند از درگاه های اینترنتی ایران تیک،سینما تیکت و گیشه هفت بلیت فیلم های مورد نظر خویش را تهیه نمایند.

print

پاسخی بگذارید