تاریخ: ۱۴:۵۴ :: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
افتتاح ۱۰۹ پروژه عمرانی و زیر بنایی هفته دولت در آمل

فرماندار آمل از افتتاح ۱۰۹ پروژه عمرانی و زیر بنایی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

حسینی فرماندار شهرستان آمل گفت: ۱۰۹ عنوان پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان در شهرستان آمل در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و نیز ۵ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: شهرستان آمل به لحاظ حجم ریالی و تعداد پروژه‌های هفته دولت در رتبه دوم و اول استان مازندران قرار گرفته است.

حسینی از جمله مهم‌ترین پروژه‌ها را بهره برداری از پل هزارسنگر عنوان کرد و گفت: این پروژه پس از سال‌ها با پیگیری‌های استان مازندران، مدیران کل و مدیران شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری است.

حسینی پروژه فیبر نوری لاریجان را بزرگترین پروژه انتقال فیبرنوری کشور خواند و افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در کشور است که در دو فاز به طول ۸۰ کیلومتر و فاز سوم در سه ماه آینده انجام خواهد شد که با اجرای آن به عنوان بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور شناخته می‌شود.

فرماندار شهرستان آمل از بهره برداری از بیش از هفت دکل مخابراتی همراه اول، ایرانسل و بی تی اس در سطح شهرستان آمل در حوزه مخابراتی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در حوزه بنیاد مسکن ۲۱ پروژه بهسازی نوسازی و ترمیم و آسفالت راه روستایی اجرایی شده است که این پروژه‌ها همزمان آغاز شده و در ماه‌های گذشته به اتمام رسیده است.

print

پاسخی بگذارید