رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان مدعی شد
تاریخ: ۲:۰۵ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
امسال ۲۰هزار گلستانی شاغل می شوند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: امسال و با اجرای طرح های در دست اقدام مرتبط با راه اندازی صنایع و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ، ۲۰ هزار گلستانی صاحب شغل می شوند.

به گزارش اقتصادشمال ، محمدولی روزبهان روز گذشته  در جلسه شورای اداری آزادشهر اظهار داشت: همچنین اجرای ۱۰۰ پروژه در بخش های گوناگون تا پایان دولت دوازدهم، واگذاری صنایع دولتی به بخش خصوصی و بهره برداری از پروژه های در دست اقدام از دیگر اولویت های مدیران گلستان است.
وی آزادشهر دارای شرایط مطلوب برای توسعه پایدار دانست و افزود: گلستان در مقایسه با دیگر استان های کشور از شرایط و ظرفیت های مناسبی برای رسیدن به پیشرفت همه جانبه بهره مند است که وجود منابع طبیعی مانند معدن، جنگل، دریا، واقع شدن در نقطه حساس کریدور ریلی بین المللی و چشم اندازهای توریستی از جمله این ظرفیت ها است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود: با وجود این ظرفیت ها، درآمد سرانه ۵۰ درصدی شهروندان گلستان درمقایسه با میانگین کشوری نشان دهنده نبود تدبیر مناسب برای رسیدن به پیشرفت است.
فرماندار آزادشهر هم در این جلسه گفت: مجوز احداث ایستگاه هواشناسی کشاورزی شهرستان اخذ شده که تسریع در عملیات اجرایی این طرح، نیازمند مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان برای تخصیص به موقع اعتبارات است.
سیدرسول حسینی همچنین خواستار رسیدگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به مشکل آب شرب شهروندان این شهر شد.
پس از جلسه شورای اداری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، فرماندار و برخی مدیران آزادشهر از چند پروژه در دست اقدام ملی و استانی این شهرستان دیدن کردند.
شهرستان ۹۶ هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قرار دارد.

منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید