مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران خبرداد
تاریخ: ۲۰:۳۹ :: ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
برگزاری آزمون جامع فراگیران گردشگری در ۱۶ دی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری آزمون جامع فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در ۱۶ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال، صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری آزمون جامع فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در ۱۶ دی‌ماه خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند از ۱۶لغایت ۲۵ آذرماه جاری از طریق سامانه جامع گردشگری ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

او افزود:منابع آزمون به تفکیک هر دوره در پنل آموزشی قابل رویت و دریافت است و صدور گواهی‌نامه پایان دوره فراگیران براساس اطلاعات مندرج در سامانه ثبت‌نام است و هرگونه مغایرت صدور گواهی پایان دوره با داوطلب قابل پذیرش نیست.

برزگر گفت: با توجه به اینکه دوره کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری پیش نیاز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری است و چنانچه فراگیری بدون گواهینامه کارشناسی ارزیاب، در آزمون دوره مدیر فنی طرح تطبیق شرکت کند، نتیجه آزمون غیر قابل قبول خواهد بود.

او گفت: نمره قبولی در تمامی دروس آزمون برای فراگیران حضوری ۱۰ و داوطلبان غیر حضور ۱۲ تعیین شده است.
رزگر گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی در یک یا چند درس از دروس آزمون جامع نشوند؛ می‌توانند در زمان‌های تعیین شده نسبت به اتمام فرآیند آموزشی در آزمون ثبت‌نام و درهمان درس یا دروس مردود شده براساس منابع و سرفصل‌های ارائه شده از سوی دفتر مطالعات آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری کشور اقدام کنند.

او افزود: دانشجویان ترم‌های آخر و فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری ملزم به حضور در دوره‌های آموزش مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و راهنمایان ایرانگردی و گردشگری نیستند و تنها با حضور در آزمون جامع و مصاحبه پایان دوره و کسب حدنصاب نمره قبولی ۱۲ از طریق ثبت‌نام در یکی‌از موسسات مجری دوره‌های آموزشی گردشگری، گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند.

print

پاسخی بگذارید