نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد
تاریخ: ۲۲:۲۰ :: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
بندر امیرآباد زیرساخت زیربنایی برای  تبدیل به منطقه آزاد را دارد

آیت لله طبرسی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد ، این بندر را مناسبترین مکان در مازندران ، جهت معرفی منطقه آزاد معرفی کرد.

به گزارش  اقتصاد شمال به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر ویژه اقتصادی امیرآباد؛ آیت لله طبرسی پیش از این بازدید در جلسه ای که با حضور مدیر و جمعی از مسئولین بندرامیرآباد برگزار شد با بیان اینکه این بندر تمام زیرساخت های زیربنایی جهت تبدیل به منطقه آزاد را دارد گفت دستیابی به این مهم مستلزم وفاق ، همدلی و مازندران نگری  مسئولین استانی از غرب تا شرق مازندران می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان ، مسئله اقتصاد را جهت به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داده اند افزود اجری اقتصاد مقاومتی وفق منویات مقام معظم رهبری به همراه وفاق ملی و استانی مدیران دلسوز می تواند نظام را از این پیچ تاریخی نجات دهد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حفظ و نگهداری بندرامیرآباد به عنوان نقطه قوت و قلب تپنده اقتصاد استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است بر اصلاح قوانین ، اجرای مناسب اصل ۴۴ قانون اساسی و بسیج تمام امکانات و برنامه ریزی  های مناسب در استان جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تأکید کرد.

ایت لله طبرسی

print

پاسخی بگذارید