تاریخ: ۲۳:۴۶ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۷

رئیس فدراسیون فوتبال با رد اسامی مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال تاکید کرد که پروسه انتخاب سرمربی در حال انجام است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال،  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی ایران و شایعه حضور مونتلا در تیم ملی گفت: انتخاب سرمربی یک پروسه است و دارد انجام می‌شود. هر اسمی که مطرح می‌شود من تا به حال آن‌ها را نشنیده‌ام و از آن اطلاع ندارم. کار در حال انجام است و به زودی اعلام خواهد شد.

او افزود: ساختمان پک از ساختمان‌های معتبر فوتبالی است و در آسیا به این شکل وجود ندارد. فکر می‌کنم در قطر و در یک کشور دیگر وجود دارد. در آنجا برای تیم ملی بزرگسال، امید، نوجوانان، جوانان و نونهالان هر کدام یک اتاق دارند تا موجب شود همه رده‌ها با یک رویه فوتبال بازی کنند. چیزی که آنجا را با بقیه جاها ممتاز کرده، این است که آنجا اتاق اندیشه است و در کنار هم رویه را مشخص می‌کنند.

او در حاشیه انتخابات هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: خداداد افشاریان با ۲۰ رأی توانست ریاست هیأت فوتبال را بر عهده بگیرد. امیدوارم این اعتماد باعث حرکت گسترده در سطح فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان شود. پتانسیل در این استان وجود دارد. شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران از تیم‌های خوب این استان هستند. فوتسال بانوان این استان هفت بازیکن ملی‌پوش دارد.

ایسنا

print
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید