تاریخ: ۲۰:۴۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
تاسیس واحد مستقل مالیاتی در مناطق آزاد

مدیر توسعه صادرات و ارزش افزوده دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از هماهنگی برای ایجاد واحد مستقل مالیاتی در مناطق آزاد خبر داد.

به گزارش اقتصادشمال،ناصر خرمالی مدیر توسعه صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بخشنامه‌ای به مدیران مناطق آزاد اعلام کرد: با هماهنگی گمرک منطقه با سازمان امور مالیاتی جهت ایجاد واحد مستقل مالیاتی در مناطق آزاد برای فعالان مناطق اقدام شود.

در این بخشنامه آمده است: ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۶۰۸۲۷/ ۲۳۰ / د مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ که توسط معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور به مدیران کل مالیاتی استان‌های همجوار مناطق که مستند به نشست مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۴ منطقه آزاد قشم تهیه و ابلاغ شده است. جهت استحضار ارسال می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد تا با هماهنگی ادارات مالیاتی استان‌ها و شهرستان‌های همجوار مناطق از طریق برقراری تعامل و همکاری با مسئولان امر و با هدف دسترسی آسان و تسریع در امور مالیاتی فعالان مناطق، نسبت به ایجاد واحد مالیاتی مستقل مختص فعالان هر منطقه، هرچه سریعتر اقدام و از نتیجه این مدیریت را مطلع نمایند.

ضمناً در راستای اجرایی نمودن موضوع لازم است نسبت به بررسی امکان استقرار واحد مالیاتی مزبور در همجواری سایر واحدهای اداری ارائه کننده خدمت در هر سازمان منطقه اقدام تا نسبت به کاهش بعد مسافتی نیز اقدام شده باشد.

مرجع رسانه بانکی

print

پاسخی بگذارید