تاریخ: ۱۳:۱۹ :: ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
ثبت احوال مازندران تا پایان رای گیری خدمات سجلی به مردم ارائه می دهد

مدیرکل ثبت احوال استان مازندران گفت که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اداره ثبت احوال استان با آمادگی کامل، خدمات مختلف سجلی به مردم این مناطق ارائه می‌دهد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال مجتبی فاطمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود آن که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند علاوه بر شناسنامه، از مدرک هویتی همچون کارت ملی استفاده کنند ولی کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان های مازندران امروز در روز هشتم تیرماه در آماده باش کامل به سر برده و نسبت به ارائه خدمات سجلی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات شناسنامه ای، صدور شناسنامه المثنی و تعویض کارت ملی یا اختصاص شماره ملی از جمله خدمات ثبت احوال به شهروندان تا پایان آخرین ساعت انتخابات هشتم تیرماه است.

به گزارش ایرنا، فرآیند رای‌گیری در مازندران امروز همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود. جمعیت واجد شرایط مازندران برای این انتخابات ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر است یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۱۲ نفر این تعداد را مردان و یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۳۲ نفر را زنان استان تشکیل می‌دهند.

print

پاسخی بگذارید