تاریخ: ۲۱:۰۹ :: ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
ثبت اطلاعات شهرک‌های صنعتی در سامانه جی آی اس

اطلاعات ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران در سامانه اطلاعات مکانی شرکت شهرک‌های صنعتی ایران ثبت شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اطلاعات ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی استان در سامانه اطلاعات مکانی شرکت شهرک‌های صنعتی ایران (GIS) ثبت شد.

او افزود: بمنظور شفاف سازی مشتری مداری و با استفاده از اطلاعات سیستم جامع مدیریت اطلاعات (MIS) و نرم افزار GIS در نقشه تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اقدام به راه اندازی و تکمیل اطلاعات کرده که این عملکرد شرکت، یک فرصت جدید برای جذب سرمایه گذاران صنعتی است.

امینی با اشاره به نحوه انتخاب قطعه زمین صنعتی که توسط واحد امور متقاضیان انجام می‌پذیرفت، گفت: در این روش، سرمایه گذار با بررسی سایت شهرک و ناحیه صنعتی و اطلاعات موجود در سامانه، رأساً اقدام به انتخاب زمین مورد نظر می‌کند.

او افزود: سرعت و سهولت کاربرد سامانه توسط سرمایه گذاران صنعتی بسیار حائز اهمیت است و انواع گزارش‌های مدیریتی نیز به سهولت دریافت خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اطلاعات تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در بخش قطعات صنعتی و خدماتی و همچنین ازبیلت و یا طراحی نقشه‌های زیرساخت شهرک شامل آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات GIS شده و با اتصال به سیستم اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ثبت و قابل بهره برداری است.

print

پاسخی بگذارید